من موندم این دو تا پستی که توی این تاپیک دادین چه ربطی به موضوع تاپیک داره!
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1267051#post1267051
خوبه آدم یه وقتایی یه کوچولو هم که شده از فکرش استفاده کنه!!!
زمانی که دیگر راه برگشتی نیست ...
و تو می مانی و جاده ی زندگی و خاطرات ...
به این باور می رسی که :
"ای کاش تنهایی ات را فقط به آغوش گرم اعتماد نمی سپردی ...!!!"
هر شب ...
ستاره ی دنباله داری
به خانه ات می فرستم
هر روز ...
شبدر چهار برگی
در کفش هایت می گذارم !
هر لحظه ...
برایت دعا می خوانم ...
تا زمانی که ایمان بیاوریم ...
هیچ آرزویی محال نیست !!!