نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    سلام داداشی ..پیدات نیست ... سر نمیزنی به ما......... "لطفا اگه اومدین اینجا اینو خوندین تو این...

    سلام داداشی ..پیدات نیست ... سر نمیزنی به ما......... "لطفا اگه اومدین اینجا اینو خوندین تو این صفحه پیام ندین که این پیام رو همه ببینن اگه چیزی خاسستین بگین پیام بدین بازم ممنون دوستان بامعرفت" داداشی تکلیف ما رو روشن کن پیام بدیم یا ندیم ..:D
  2. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    باشه دخمل عمو تو رو جدی نمیگیریم از اولم نگرفتیم ..:d شبت بخیر دخمل عموی گلم ..:gol: آقا محسن شب شما هم خوش
  3. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    ببین دیگه چقد از این وسیله قدیمیا داره که مسواک قرن 18 رو انداخته دور ..:d..مرفه بی درد:d بیا اینم کادوی مخصوص من ..واقعا روش زحمت کشیدم تو که قدرمو نمیدونی ....حالا هی بگو هیشکی منو دوس نداره ..:d Click here to view the original image of 700x510px.
  4. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    نههه نمیخوام من فقط اون مسواکو میخوام ...میخوام پولدار بشم ... اونو که خودمم میخوام آخر شب تقدیمش کنم آخه منم براش زحمت کشیدم ...بیشتر از همتون..:d پس چی اینا که چیزی نیست دخترعمو بقیه وسایلتو رو کن ..
  5. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    پس چرا همه میگن عمو زیرخاکی پیدا کرده .. همین وسایل توئه دیگه ..بابابزرگم کشف کرد میدونی که پلیس بوده قبلا..:d
  6. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    اگه دختر خوبی باشه و کادوای امشبشو بده به من واقعیه ..نده نیست ...مسواکشم میخوام ..آخه میگن قیمتیه این چیزایی که عمرشون زیاده.:d
  7. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    تا الان که سالم بود الان اطمینان ندارم ... تو که نمیشناسی این دخترعموی منو هر چیزیو فقط یه بار میخره ..مسواکشم حتما از پتجم دبستان تا حالا داشته ... هنوز با لیوان کلاس اولش آب میخوره....:d
  8. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    چی شد:surprised: نه چیزی نشده من پوست کلفت تر از این حرفام ..:d راستی بابابزرگم کوجاس ؟ دعوتش نکردی؟:razz:
  9. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    ما که این حرفا رو با هم نداریم دخمل عمو ..داریم؟:razz:.. تازه دفعه پیش اومدم خونتون مسوالکم یادم رفته بود عمو تورج مسواکتو داد من ازش استفاده کنم ....کادو که دیگه چیزی نیست .. :d
  10. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    کادوش قشنگ بود دخمل عمو ..دیدی؟:d اسپیکرتم روشن باشه ..
  11. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    دو ساعته فکر میکنم این جمله اولش یعنی چی ..:d از کادوی شرمسارتونم مرسی:dکادو چجوری شرمسار میشه ..:d
  12. GAME_OVER

    كل كل فوتبالی

    منم پست آخرمو اینجا بدم چون بحث کردن با شما و امثال شما که از همون اول خودتونو نشون میدین کاملا اشباهه ... اول اینکه نتونستید حرفایی که زدین رو ثابت کنید اینکه من تو تاپیکهای هواداری دیگه با بقیه کل کل میکنم ..پس باید قبول کنید که حرفی که درباره کل کل کردنم تو تاپیکای دیگه زدید رو از خودتون...
  13. GAME_OVER

    بچه ها تولد زهراجووووووووونمه(zahra1386) لطفا شرکت کنید

    به به ببینین تولد کیه ....دخمل عموی گل خودم ... زهـــلایــــی تــــولـــــدت مبـــارکـــــــــ ... بهترینا رو برات آرزو می کنم ...
  14. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    ♥♥♥ کاپیتان♥♥♥
  15. GAME_OVER

    كل كل فوتبالی

    خیلی جالبه که برای جواب دادن و توجیه رفتارشون میگن شما میرید تاپیک های هواداری دیگه و اونجا کل کل میکنید ...!!! میشه یه نمونه از این تاپیک ها بیارید ؟؟ تنها تاپیکی که من توش پستی ارسال کردم تاپیک سپاهانیا بوده ... با این پست : فکر کنم هر کس اینو ببینه بتونه بفهمه که این پست کاملا شوخیه و حتی...
  16. GAME_OVER

    كل كل فوتبالی

    منم کاملا موافقم که کسی که اول توهین می کنه باید خجالت بکشه ... اما ظاهرا اصلا حرفای خودشو توهین حساب نمی کنه!! .. کدوم ادبیات؟!؟ کدوم صحبت؟!! دقیقا چیزی که من گفتم ادبیات ایشون بود و قبلا هم ازش بارها استفاده کرده : اینم پستش دو خط آخر دقیقا همون ادبیات ...
  17. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    آقا چرا تبعیض قائل میشین قانون برای همه س ...:دی
  18. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    آقا چرا تبعیض قائل میشین قانون برای همه س ...:دی
  19. GAME_OVER

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    آقا چرا تبعیض قائل میشین قانون برای همه س ...:دی
  20. GAME_OVER

    كل كل فوتبالی

    منم اصلا منظورم این نبود که غریبه مدیرا رو آورده اینجا ....و مطمئنم اون نبوده .. میدونم اون قسمت هم به این دلیل از شما اسم آوردم که بگم هر کی پستمو ندیده اونجایی که شما نقل زدی ببینه و متوجه بشه که توهینی نبوده که فقط پست منو پاک کردن ... اصلا منظورم این نبود که شما گزارشگرش بودی ...:دی
بالا