نتایح جستجو

  1. kachal63

    واقعا؟ نمیدونستم! خوبم آرام جونم. تو چطوری؟

    واقعا؟ نمیدونستم! خوبم آرام جونم. تو چطوری؟
  2. kachal63

    خب منم همونارو گفتم! دخترم چیه؟ یه دختر کمه اقلا باید دو تا دختر داشته باشی :دی

    خب منم همونارو گفتم! دخترم چیه؟ یه دختر کمه اقلا باید دو تا دختر داشته باشی :دی
  3. kachal63

    نگران جهاز نباش دیگه، خودشون کار کنن جهاز بخرن :دی

    نگران جهاز نباش دیگه، خودشون کار کنن جهاز بخرن :دی
  4. kachal63

    نه آجی کنجکاوی چیه؟ من فقط یه ذره زودتر از ملو پیامای صفحشو میخونم مهماشو بهش بگم! همین :دی

    نه آجی کنجکاوی چیه؟ من فقط یه ذره زودتر از ملو پیامای صفحشو میخونم مهماشو بهش بگم! همین :دی
  5. kachal63

    ااااااااااا عجب سوالی کردما!! بی خیالش، آخراشه دیگه، بعدش راحت میشی راحت میشی؟! یا ارشد و سربازی...

    ااااااااااا عجب سوالی کردما!! بی خیالش، آخراشه دیگه، بعدش راحت میشی راحت میشی؟! یا ارشد و سربازی و....... داری؟ :دی
  6. kachal63

    سلااااام آجی خوبی؟ اسباب کشی داشتید؟ [IMG]

    سلااااام آجی خوبی؟ اسباب کشی داشتید؟ [IMG]
  7. kachal63

    خوبم ممنون بد نمیگذره! هیچ خبر! سلامتی شما چه خبر؟ تابستونتون شروع نشده؟

    خوبم ممنون بد نمیگذره! هیچ خبر! سلامتی شما چه خبر؟ تابستونتون شروع نشده؟
  8. kachal63

    سلام آقا حمید خوبی؟

    سلام آقا حمید خوبی؟
  9. kachal63

    خدافظ ارغوان جون [IMG]

    خدافظ ارغوان جون [IMG]
  10. kachal63

    [IMG] آخی، چه اشک شوقی میریزه! برو بگو، من نمیام اونجا ، میترسم [IMG]

    [IMG] آخی، چه اشک شوقی میریزه! برو بگو، من نمیام اونجا ، میترسم [IMG]
  11. kachal63

    از قدیم گفتن امر خیر رو زمین نمیمونه! هان نه اون میت بود :w05: به هرحال!!!! خدا خودش جور کرد...

    از قدیم گفتن امر خیر رو زمین نمیمونه! هان نه اون میت بود :w05: به هرحال!!!! خدا خودش جور کرد دیگه!!! خو هر وقت دلم تنگ شد میام اینجا اسممو میبینم دیجه اوهوم به عواقبشم فکر کردم! هر کی اومد تو رو خواست اول میذارمش سر کار [IMG] ، بهدشم آدرستو میدمش [IMG] تو هم اگه کسی با من کار داشت بفرستش...
  12. kachal63

    اومد!!! بدو بهش بگو تا نرفته آخجون دارم ارغوان میشم [IMG]

    اومد!!! بدو بهش بگو تا نرفته آخجون دارم ارغوان میشم [IMG]
  13. kachal63

    سلام ارغوان جون قابل نداره عزیزم، میخوای یوزرامون عوض کنیم؟ :دی

    سلام ارغوان جون قابل نداره عزیزم، میخوای یوزرامون عوض کنیم؟ :دی
  14. kachal63

    خودم دو بار گیرش انداختم عکساتم اونجا آپلود نکن، تبلیغ شده، باز کن یکیشو

    خودم دو بار گیرش انداختم عکساتم اونجا آپلود نکن، تبلیغ شده، باز کن یکیشو
  15. kachal63

    آخیش! نمیرم تو کجا میری؟

    آخیش! نمیرم تو کجا میری؟
  16. kachal63

    وااااااااااای دوباره این گربهه!!! هی فرار میکنه [IMG] [IMG]

    وااااااااااای دوباره این گربهه!!! هی فرار میکنه [IMG] [IMG]
  17. kachal63

    [IMG] [IMG] اصلا من نمیرم خونه شوور [IMG]

    [IMG] [IMG] اصلا من نمیرم خونه شوور [IMG]
  18. kachal63

    گربه بازیه؟ :دی [IMG]

    گربه بازیه؟ :دی [IMG]
  19. kachal63

    خدارو شکر [IMG]

    خدارو شکر [IMG]
  20. kachal63

    خسیس! کمه خو!

    خسیس! کمه خو!
بالا