از قدیم گفتن امر خیر رو زمین نمیمونه! هان نه اون میت بود :w05: به هرحال!!!! خدا خودش جور کرد دیگه!!!
خو هر وقت دلم تنگ شد میام اینجا اسممو میبینم دیجه
اوهوم به عواقبشم فکر کردم! هر کی اومد تو رو خواست اول میذارمش سر کار [IMG] ، بهدشم آدرستو میدمش [IMG]
تو هم اگه کسی با من کار داشت بفرستش...