نتایح جستجو

  1. C

    گــــــــــــــــــــــــل گــــــــــــــــــــل

    گــــــــــــــــــــــــل گــــــــــــــــــــل
  2. C

    نه بابا اخه اين بازي ارزش ديدن داره ولي با اين حال من گوشه دسكتاپم كامپيوترم مي ببينم لواشك كجا...

    نه بابا اخه اين بازي ارزش ديدن داره ولي با اين حال من گوشه دسكتاپم كامپيوترم مي ببينم لواشك كجا بوده من فقط تخمه دارم اگه لواشك داري بده
  3. C

    صفر صفرن ولي تا حالا گل نخوردن بايد خودارو شكر كنيم ولي اين تيم ملي تيم بشو نيست ببين كي گفتم

    صفر صفرن ولي تا حالا گل نخوردن بايد خودارو شكر كنيم ولي اين تيم ملي تيم بشو نيست ببين كي گفتم
  4. C

    کارگاه نقاشی

    طبیعت زیبای حیوانات و پرندگان در هنر نقاشی طبیعت زیبای حیوانات و پرندگان در هنر نقاشی طبیعت زیبای حیوانات و پرندگان در هنر نقاشی لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید
  5. C

    اختصاصي خفنم است اگه نبود برنمي داشتم

    اختصاصي خفنم است اگه نبود برنمي داشتم
  6. C

    باشه حالا عصباني نشو باشه ديگه اينجوري صحبت نمي كنم ولي همچين برداشتي داشتم كه اونجوري گفتم من...

    باشه حالا عصباني نشو باشه ديگه اينجوري صحبت نمي كنم ولي همچين برداشتي داشتم كه اونجوري گفتم من برم بازي رو ببينم
  7. C

    باشه خودتو نارحت نكن ديگه نمي گم ولي جدي همچين برداشتي داشتم ولي اگه خودت مي گي باشه ديگه...

    باشه خودتو نارحت نكن ديگه نمي گم ولي جدي همچين برداشتي داشتم ولي اگه خودت مي گي باشه ديگه ايجوري صحبت نمي كنم برو بازي رو ببن من برم
  8. C

    خوش حالت من چهار روزم البته يه روزم فقط 1ساعت نيم كلاس دارم برمي گردم [IMG]

    خوش حالت من چهار روزم البته يه روزم فقط 1ساعت نيم كلاس دارم برمي گردم [IMG]
  9. C

    بازي الان شروع شد بابت اون تاپيكم گفتم شايد چون مدير شدي نمي خواي جلوي بچه ها زياد راحت باشم...

    بازي الان شروع شد بابت اون تاپيكم گفتم شايد چون مدير شدي نمي خواي جلوي بچه ها زياد راحت باشم شايد بين بچه ها جزبتو از دست بدي ازت حساب نبرن
  10. C

    من تو اين فكرم شنبه چجوري برم دانشگاه اخه خيلي به خودن و خوابيدن تو تعطيلات عادت كردم

    من تو اين فكرم شنبه چجوري برم دانشگاه اخه خيلي به خودن و خوابيدن تو تعطيلات عادت كردم
  11. C

    يه صحبتايي شده قرار بياد ولي به نظر من فابرگاس بازيكن خيلي خوبي ارسنال براش خيلي كوچيكه بياد...

    يه صحبتايي شده قرار بياد ولي به نظر من فابرگاس بازيكن خيلي خوبي ارسنال براش خيلي كوچيكه بياد بارسا براش بهتره تو كشور خودشم است
  12. C

    ميگم دانشگاهو خيلي دوست داري يا دلت تنگ شدي اينجوري ميگي

    ميگم دانشگاهو خيلي دوست داري يا دلت تنگ شدي اينجوري ميگي
  13. C

    اين عكس ها رو گذاشتي منو ياد بستني هاي دانشگاه انداختي دقيقا مثل اينا بود[IMG]

    اين عكس ها رو گذاشتي منو ياد بستني هاي دانشگاه انداختي دقيقا مثل اينا بود[IMG]
  14. C

    سلام اخه نمي گي دل بچه مردم اب ميوفته اينچه عكسي است براي من گذاشتي ولي ممنون خيلي قشنگ بودن...

    سلام اخه نمي گي دل بچه مردم اب ميوفته اينچه عكسي است براي من گذاشتي ولي ممنون خيلي قشنگ بودن افرين دختر باهوش كاملا درست حدس زدي معلوم يه طرفدار واقعي هستي حالا ميدوني قراره بياد بارسلونا
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    مثل اينكه امشي هيچ خبري نيست من برم شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببنيد
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خيلي خوب خوب ببنيد:lol:
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    چه زود ولي اگه كار داري برو شبت خوش خواباي خوب خوب ببني
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    جام جهاني نبود ولي جام ملتهاي اروپا بود اسپانيايي است تو تيم اسپانيا بود
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    همون چند شبي كه نبودي دلمون برات خـــــــــــــــــــيلي تند شده بود اين واتارمم سس فابرگاس بازيكن ارسنال انگليس است
  20. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام علي جان خوبي؟
بالا