نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    علی نمیدونم چرا اینقد ذوق زده شدم من!!!!! واقعا الان! این وقت شب! اوکی گرفتی؟؟؟ بابا تو دیگه کی...

    علی نمیدونم چرا اینقد ذوق زده شدم من!!!!! واقعا الان! این وقت شب! اوکی گرفتی؟؟؟ بابا تو دیگه کی هستی :biggrin: زود تند سریع آمار بده تا نمردم از فوضولی
  2. pari khano0m

    ایــــــششششش..... شیمی؟!! نچ نچ

    ایــــــششششش..... شیمی؟!! نچ نچ
  3. pari khano0m

    الللللااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :biggrin: مبــــــــــــــارکههههه لی لی لی لی لی لی لی...

    الللللااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :biggrin: مبــــــــــــــارکههههه لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی
  4. pari khano0m

    نه علی این قرصا تاریخش گذشته اثرات جانبی داره.... بگو دیگه چی شده علی دارم میمیرم از فوضولی :دی

    نه علی این قرصا تاریخش گذشته اثرات جانبی داره.... بگو دیگه چی شده علی دارم میمیرم از فوضولی :دی
  5. pari khano0m

    خو نصف شب گربه هام میان بیرون.... من از گربه چندشم میشه :confused:

    خو نصف شب گربه هام میان بیرون.... من از گربه چندشم میشه :confused:
  6. pari khano0m

    علــــــی....... مهون نواز باش کجا میری؟؟؟ بیا بگو چی شده دیگه. مردم از فوضولی لی لی لی

    علــــــی....... مهون نواز باش کجا میری؟؟؟ بیا بگو چی شده دیگه. مردم از فوضولی لی لی لی
  7. pari khano0m

    وای!! این دیگه کیه؟!! سلام جناب :Ph34r: از آگاهی تشریف آوردین؟؟؟؟ اینجا همه پاک پاکن :surprised:

    وای!! این دیگه کیه؟!! سلام جناب :Ph34r: از آگاهی تشریف آوردین؟؟؟؟ اینجا همه پاک پاکن :surprised:
  8. pari khano0m

    سامااااااان..... حالا که من دارم میرم برنامه های جالب و خوب و مفرح دارین؟!! :razz:

    سامااااااان..... حالا که من دارم میرم برنامه های جالب و خوب و مفرح دارین؟!! :razz:
  9. pari khano0m

    علی؟!! یعنی تو بابابزرگ منی؟!!! مگه تو داداش بهنام نیستی؟! سامان؟!! مگه احسان داییت نیس؟!! چی...

    علی؟!! یعنی تو بابابزرگ منی؟!!! مگه تو داداش بهنام نیستی؟! سامان؟!! مگه احسان داییت نیس؟!! چی شده علــــی؟!!!!!!!!!
  10. pari khano0m

    نمیدونم..... :surprised: بابایییییییییییییییییییییییییی

    نمیدونم..... :surprised: بابایییییییییییییییییییییییییی
  11. pari khano0m

    مرسی داداش خان جان چیزی نشده. مریضم نیستم. فقط تب دارم

    مرسی داداش خان جان چیزی نشده. مریضم نیستم. فقط تب دارم
  12. pari khano0m

    آفرین پسر خـــوب.... چون بچه خوبی هستی برات جایزه یه ژل مو میخرم :دی بچه ها بابا احسانم اومد :دی

    آفرین پسر خـــوب.... چون بچه خوبی هستی برات جایزه یه ژل مو میخرم :دی بچه ها بابا احسانم اومد :دی
  13. pari khano0m

    آبجی سارا پرت شده بیرون از پیجت.... برم جنازشو جمع کنم نره زیر پا

    آبجی سارا پرت شده بیرون از پیجت.... برم جنازشو جمع کنم نره زیر پا
  14. pari khano0m

    مهمون از کجا بیارم نصف شبی؟؟ دود همه پیج علی و گرفته کسی پا نمیذاره اینجا.... وقتی گفتی بیا...

    مهمون از کجا بیارم نصف شبی؟؟ دود همه پیج علی و گرفته کسی پا نمیذاره اینجا.... وقتی گفتی بیا داشتم میرفتم. چون دلم تنگ شده بود اومدم. یکم تب دارم
  15. pari khano0m

    فعلا عزیزم

    فعلا عزیزم
  16. pari khano0m

    اگه خوب بود عکس مودار میذاشتی :دی نگو نفهمیدیم یه جوری عکس گرفتی که نبینیم موهاتو :biggrin: ببین...

    اگه خوب بود عکس مودار میذاشتی :دی نگو نفهمیدیم یه جوری عکس گرفتی که نبینیم موهاتو :biggrin: ببین من ژل نزدم به موهام کچل نشدم :)
  17. pari khano0m

    خواهش داداش گلم.... بروبکس من کم کم رفع زحمت می کنم دیگه.... مجلس مردونه شد

    خواهش داداش گلم.... بروبکس من کم کم رفع زحمت می کنم دیگه.... مجلس مردونه شد
  18. pari khano0m

    نه آبجی جونم دارم میرم کم کم

    نه آبجی جونم دارم میرم کم کم
  19. pari khano0m

    [IMG] بزنین شارژ شین..... این علی که بلد نیس مهمون داری کنه :razz:

    [IMG] بزنین شارژ شین..... این علی که بلد نیس مهمون داری کنه :razz:
  20. pari khano0m

    قشنگ میرقصم؟!! :biggrin: اثرات قرصه.... فک کنم تاریخ مصرفش گذشته بود!!

    قشنگ میرقصم؟!! :biggrin: اثرات قرصه.... فک کنم تاریخ مصرفش گذشته بود!!
بالا