سلام صياد جان زحمت كشيدي عزيز
نه اين چه حرفيه متاسفانه گاهي اوقات چون مصادف با تعطيلات ميشه و اكثر دوستان دسترسي به اينترنت ندارن اينه كه عكس يا واژه ايي با بداقبالي مواجه ميشه...
ناراحت نباش عزيز...گرچه فكركنم گياهتون كمي هم ناشناخته بود..واسه من كه اينطور بود.
به هرحال تشكر ميكنم از حضور گرم و...