جدی؟
چقدر سخت بوده پس امروز براتون
ما که ساعت 2 تا 6 کلاس داشتیم استاد کم اورد و تعطیل کرد ساعت 5 کلاس رو:biggrin:
به به اردو کجا میخواین برین؟
با دانشگاه میرین یا دانشجویی و دور هم با هم میرین بدون مسئولیت دانشگاه؟
کجا میخواین برین؟
جدی؟
چقدر سخت بوده پس امروز براتون
ما که ساعت 2 تا 6 کلاس داشتیم استاد کم اورد و تعطیل کرد ساعت 5 کلاس رو:biggrin:
به به اردو کجا میخواین برین؟
با دانشگاه میرین یا دانشجویی و دور هم با هم میرین بدون مسئولیت دانشگاه؟
کجا میخواین برین؟