چون نامه ي اعمال مرا پيچيدند
بردند به ميزان عمل سنجيدند
بيش از همه کس گناه ما بود ولي
آن را به محبت علي بخشيدند
عيدتان مبارک
[IMG]
من شوخی میکنم ازت ناراحت نیستم ابجی گلم
پس حسابی خوش بگذره بهت خانوم مهندس مراقب خودت هم باش تو سفر
اگه ترمز اتوبوس برید تو بپر بیرون تا مثل این چند نفر نشی باشه
البته دور از جون دارم شوخی میکنم