You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
آخه چی؟ کامل بگو داداش گلم
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن
-
[IMG]
در آسمان
دو چيز افسونم مي کند !
آبي بي کران
و خدا ...
آن را مي بينم
و مي دانم که نيست ...
او را نمي بينم
و مي دانم که هست ...!
واهه آرمن