گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتراست،داشتن بعضی ها تنهاترت می کند...
گاه می انديشم، چندان هم مهم نيست اگر هيچ از دنيا نداشته باشم، همين مرا بس كه كوچه ای داشته باشم و باران...و انسان هایی در زندگيم باشند كه زلال تر از باران هستند...(شاملو)
نگذار ديگران نام تو را بدانند, همين زلال بيكران چشمانت...