:cool:آفرین بهنام خوشم اومد
حالا بهنام یه چیز بگم بخند:biggrin::biggrin:
جدیدا گفته شده منو بابک یه نفریم که داریم با 2 تا یوزر می یام :surprised:فک کن:surprised::surprised::biggrin::biggrin::biggrin:
بهشون می گم تبریز بابک رو دیدن اون پسره من دختر:cool:
میگن نمیشه پس تو دختر نیستی و...