آره خداییش من زمان دانشجوییم صابخونه نوه هاشون می پریدن خونه من
خیلی هم پرو و شلوغ بودن یه بار عاصی شدم و دعواشون کردم دعواشون که نه گفتن کم بریزو به پاش کنین من فردا امتحان دارم قهر می کنمااااااا دیگه نمی
زارم بیاین اینجا
من گفتم الانه ساکت میشینن و یکم باادبتر بازی می کنن
پسره توپشو شوت...