You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام ، خوبی مهران جان؟ شب بخیر .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مرسی پسرمهربونم. من هم داشتم میرفتم گفتم عرض ادبی کرده باشم و بعد برم . فردا می بینمتون .
خسته نباشید . بای
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مرسی پسرمهربونم.
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
هستی مهران ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مرسی آتوسا جونم . جای شما خالی .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
آخی . چرا غمگینی ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مرسی من هم خوبم .
الان دوتا دست و یک پات بالا نگه داشتی دم در . آخی خوب صبح یک کم زودتر بیدار شو که دیر نرسی تنبیه بشی .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مرسی من هم خوبم . قام قام هم خوبه .:smile:
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام به آتوسای مهربان . صبح زیبات بخیر عزیزم . خوبی خانومی ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام . صبح بخیر . خوبید شما ؟
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام . صبح بخیر . خوبید شما ؟
چرا پس نیستید ؟:surprised:
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام به پسر گلم . خوبید شما ؟
مرسی از اینکه به یاد من هم بودید .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
بله ، تعطیلات تابستانی تمام بشه میرم کارهایش را انجام میدم که ADSL بگیرم . چون اینجوری خیلی سرعت پایین هست و دردسرهای زیادی هم داره .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
مرسی عزیز . خوبم .رفتم یک سیم خریدم حدود 15 متر از اتاق مامان اینها به اتاق خودم تا تونستم اینترنت وصل بشم .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام به پسر گلم . خوبی ؟
مرسی از اینکه به یادم بودی .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
باز من یک چیزی گفتم,شما جوگیر شدی .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
mer30,khoda be dade ghabze mobilam berese
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
salam khobid shoma
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
bah bah mibinam shir shodi .
- ملیسا
- ارسال پروفایل
-
سلام . عصر بخیر . خوبید ؟ امیدوارم بهتون خوش بگذره . از دست من چند روزی راحت هستید .
- ملیسا
- ارسال پروفایل