You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ممنون از این که درخواستمو پذیرفتین دوست من:gol:
امیدوارم دوست خوبی برای شما باشم.:smile:
تا درودی دیگر بدرود:)
-
ممنون از اینکه درخواستمو پذیرفتین معمار:)
امیدوارم دوست خوبی برای شما باشم.
فعلا با اجازتون من برم.
تا درودی دیگر بدرود:)
-
برو بسلامت
خداحافظی دختر خوب:)
-
برو به سلامت دختر.
مواظب خودت باش.
روزت بخیر و نیکی دوست من:)
-
من بهت قول نمیدم که بیام محدثه جان:(
اینا رو از کی یاد گرفتی فسقلی:razz:
-
جدی جدی میخوای بری محدثه:(
-
آره والا.اصن میگم بی خیال یونی شو برو خرید:D
نمیدونم کی میام عشق کوچولوی من:redface::D
-
ای خدا تو چقد میری خرید:D
فسقلی تو اول گفتی ایششششششش:razz:
-
خو تو نگو تا منم نگم فسقلی:D
به به بیرونم کار میکنی:D
-
ای بابا مگه چقد تو کلاس داری فسقلی:(
آره اینجا کارا بیشتر بوخودا:confused:
عشخم باز گفتی ایشششش:redface:
-
کی میخای بری بیرون فسقلی:(
بخدا کار دارم:(
-
-
-
-
-
علیک سلام سلجوخ مهربون خخخخخخ:biggrin:
-
خخخخخخ منو مسخره میکنه دوخی محل:biggrin:
پس من منتظر خبرتم
برو ب سلامت روز خوبی داشته باشی دوست من:)
-
دوخی محله منو کل کل تو که منو میشناسی:D
راستی بلیط آنتالیام چی شد.من میخوام برم زیارت:biggrin:
-
-