You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آورین عمو هوشت به خونواده خودمون رفته:D
-
نخیر بنده مزاحم شوما بودم برای همین دیگه ج شما رو ندادم تا راحت باشین
-
عمو حالا چرا ناراحت میشی من که چیزی نگفتم:(
-
بیخبریم.
شوما چه خبرا روزگار بر وفقه مراده یا نه:)
-
-
سلام از دوغ:D
خوبی سلجوخ:)
-
ای بابا لوله ظرفشویی خونه مام گرفته:D
-
اتی سلاااااااااااااااام کردم بوخودا:razz:
-
عمو پس ی چیزی شده نمیخوای بگی:(
-
-
خو خودتو از روی سایلنت بردار بزار روی زنگ اونم با صدای بلند;)
-
-
عمو رفتی رو سایلنت خخخخخخ:biggrin:
-
چرا الکی میخندی تو مگه من حرف خنده داری زدم:surprised::question::huh:
-
دروخ چرا نه والا:)
چرا عمو چیزی شده که حال و حوصله باشگاه رو نداری:cool:
-
دوباره نت شما موشکل پیدا کرد عایا:razz:
-
نه از بچگی زورگو بودم والا:D
ممنون که اینقد به فکرمی:)
-
یعنیشو خودت بهتر میدونی عمو:D
یعنی اینکه ما که نمیدونیم شوما کی میای کی میری والا:cool:
-
اینم از بچگی بوده خصلتم.:D
مرسی دختر:redface:
-
محدثه میرما.خودت میدونی حرف من حرفه:razz: