You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
مامانی فک کردم خوابیدی از بس که دیر ج میدی:confused:
عه من دایی موخوام:(
-
ای بابا من فک کردم من آدمه مهمی هستم فقط نت منو قطع کردن:D
-
مامانی من ورپریدم:razz:
تازه حلال زاده به دایی ش میره نه عموش:D
-
من یکی که واقعا سوپرایز شدم:D
-
هم کد سازی دیگه چه صیغه ای هستش:D
-
مامانی من اومدم.:)
خخخخخ لاو رو خوب اومدی مامان:biggrin:
-
-
-
ممنون بابت درخواستتون دوست من:gol:
امیدوارم دوستی خوب برای شما باشم:)
-
اگه میگفتم که تا الان منو از کار اخراج کرده بودن:D
-
سلجوخ ببخش دیشب نتم قطع شد:(
-
کدوم افق عمو نتم قطع شد بوخودا:(
-
-
من که هر شب تا 3 صب باشگاهم.ولی شما اون موقع شب باشگاه جالب بود:D
-
خیلی بی مزه ای محدثه:(
بابت دیشب شرمنده نتم قطع شد:confused:
-
چون من فکر نمیکنم مطمئنم دختر
-
کلا امشب افتادی رو مد شکسته نفسی سلجوخ:biggrin:
-
آره خیلی نامردن.همیشه حقمونو خوردن:(
عمو من که شاغلم نیاز به کار ندارم:)
-
-
سلجوخ داری شکسته نفسی میکنی.شوما که قویتر از این حرفا بودی دوختر:)