You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلاممممممممممممممم
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
سلااااااااام
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
نه ندالم!!!!!!!!!
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
سلام هریت جان
خوبی؟
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
برام دعا کن آجی
تو فوق معدل نباید پائین باشه
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
بروی چشم
تاپیک پییدا میگنم که ارزش بالای خانما توش باشه:gol::gol::gol:
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
والا کاردم میزدی خونم در نمیومد
حالا بزار ببینم نمره میدن یا نه
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
نه گلم
ارادتمند خانمها هم هستم
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
منبع مشخص کردن و گفتن از اینجا بخونین
ولی از جای دیگه سوال دادن!!!!!!!!!!
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:
:biggrin::biggrin:ارادتمن شمام:biggrin::biggrin:
-
آره آجی
فوق همینه دیگه
بین 9 تا 12 واحد میتونی برداری
منو که نگو
استادامون خیلی نامردی کردن
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
سلام مهدیس جان
خوبی؟
با امتحانا چه میکنی؟
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
سلامممم
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
مرسی آجی حنانه
خوبی گلم؟
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام آجیییییییییییییییییییییییییی
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
سلام هریت جان
خوفی؟
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
-
با یکی از دوستان بحثم شده
یه سوتفاهم
خودش بریدو خودش دوختو به منم گوش نداد
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
از احوالپرسیتون
ممنونم
شما خوبید؟
- sh.g
- ارسال پروفایل
-
قابل دار شما نیست عزیزم
- sh.g
- ارسال پروفایل