جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
:w30::w30::w30::w30::w30::w30:
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
اصفهانم هوا سرد و خشکه
چند روز پیش یه نمه برف اومد
در مورد سوالت
من دوستام هشون پسرن
اینجا پسر اد نکردم
من بنا به رشته تحصیلیم و دانشگاهم و . . .
اکثرا با پسرام
بخاطر همین اینجا ادشون نکردم
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
ممنون از محبتت
چه خبرا؟
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
چه خبرا آجی گله؟
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
سلاممممممممممممم آجییییییییییییییییییی
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
سلامممممممممممممممممممممممم
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
مریم کجائییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
[IMG]
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
هیچی آجی
درس می خوندم خسته شدم اومدم اینجا
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
[IMG]
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
[IMG]
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
سلام دوست خوبم
حالت چطوره؟
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
حال آبجی گلم چطوره؟
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 18, 2011
مرسی آبجیییییییییییی
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011
سلام آجیییییییییییی
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011
سلام
مرسی از دعای خیرت
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011
بابا بخدا من کاری نکردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رحمم کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر کاری بگی انجام میدم بخدا!!!!!!!!!!!!!
تورو خدا نزنم!!!!!!!!!!!!
انا تسلیممممممم!!!!!!!!!
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011
[IMG]
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011
[IMG]
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011
[IMG]
sh.g
ارسال پروفایل
Jan 17, 2011