You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام
مرسی. شب شما هم قشنگ:gol:
-
وااای خیلی عکس نازی بود یوحنا جونم. خوش سلیقه هستیا:heart:
مرسی:gol:
-
این دفعه من اومدم اما از داداش خبری نیست:redface:
-
مرسی سپهرجان:gol:
جالب بود.آخه راستش من تاحالا از این سایتا ندیده بودم:redface:
-
سلام عزیزم.خواهش می کنم:heart:
فعلا که موفق نشدم اما هر موقع پیدا کردم حتما بهت خبر میدم :دی:gol:
-
سلام. خوشحالم عزیزم
مرسی...:gol:
-
سلام عزیزم. لطف داری ممنون...:gol:
-
میدونی که من کلا زیاد می خندم خنده از نوع عصبی :دی
-
:D
اینطوری نیست عزیزم...
:gol::gol:
:gol:
-
khubam misiiiiiiii
are ye vaghtaei khod dargiri daram mibandam pm ro :d
bebakhshiiiiiiiid nemitunam farsi benevisam
-
salaaaaaaam
khubiiiiiiiiiiiiiii?
-
:gol:
احساست هر رنگی که باشه ... شاد باشه یا غمگین ... یه دنیا با ارزش هستش ...
[IMG]
-
خواهش میکنم داداش گلم:gol:
-
دلم برای پسرم تنگ شده ...:دی
-
[IMG]
وقتی خدا غمگین می شود
و راه می رود
از جای پاهایش " پاییز " می روید ...
رها یوسف نژاد
-
[IMG]
وقتی خدا غمگین می شود
و راه می رود
از جای پاهایش " پاییز " می روید ...
رها یوسف نژاد
-
[IMG]
وقتی خدا غمگین می شود
و راه می رود
از جای پاهایش " پاییز " می روید ...
رها یوسف نژاد
-
[IMG]
وقتی خدا غمگین می شود
و راه می رود
از جای پاهایش " پاییز " می روید ...
رها یوسف نژاد
-
[IMG]
وقتی خدا غمگین می شود
و راه می رود
از جای پاهایش " پاییز " می روید ...
رها یوسف نژاد
-