نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    نه این کارار نمی خوام بکنم . همین طوری پرسیدم . اخه به آجی پری گفتم افطاری امروز با منه . من...

    نه این کارار نمی خوام بکنم . همین طوری پرسیدم . اخه به آجی پری گفتم افطاری امروز با منه . من کباب خیلی دوست دارم با خورشت ماست که مخصوص اصفهانه . اخ آخ خودم دل خودما آب کردم .
  2. mehrdad2012

    آهان دایی . :confused: .

    آهان دایی . :confused: .
  3. mehrdad2012

    هان ؟؟؟؟ فارسی بگو من نفهمیدم . :confused:

    هان ؟؟؟؟ فارسی بگو من نفهمیدم . :confused:
  4. mehrdad2012

    غذا را میگم داداش .

    غذا را میگم داداش .
  5. mehrdad2012

    به به . ببین داداش شهاب چه کرده . ببین تا این دااداش ها را داری غم نداشته باش

    به به . ببین داداش شهاب چه کرده . ببین تا این دااداش ها را داری غم نداشته باش
  6. mehrdad2012

    باشه اجی برو . تو بیشتر مراقب به خودت باش . در پناه حق باشی .

    باشه اجی برو . تو بیشتر مراقب به خودت باش . در پناه حق باشی .
  7. mehrdad2012

    تو چی دوست داری ؟؟؟؟؟

    تو چی دوست داری ؟؟؟؟؟
  8. mehrdad2012

    چی مثلا ؟؟؟؟؟؟ غذای سنتی ، ایتالیایی ، چی ؟؟؟؟

    چی مثلا ؟؟؟؟؟؟ غذای سنتی ، ایتالیایی ، چی ؟؟؟؟
  9. mehrdad2012

    :biggrin: . اخ ببخشید آجی . خوب چی دوست داری ؟؟؟؟

    :biggrin: . اخ ببخشید آجی . خوب چی دوست داری ؟؟؟؟
  10. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  11. mehrdad2012

    خوبم داداش شهاب گل . خودت گلی داداش . [IMG]

    خوبم داداش شهاب گل . خودت گلی داداش . [IMG]
  12. mehrdad2012

    ببخشید قطع شدم . آره دست پختم خوبه باید امتحان کنی .

    ببخشید قطع شدم . آره دست پختم خوبه باید امتحان کنی .
  13. mehrdad2012

    خدانکنه اجی گلم . نه چون خسته ایی و روزه ایی برو استراحت کن . منم یه نیم ساعت دیگه باید برم چون...

    خدانکنه اجی گلم . نه چون خسته ایی و روزه ایی برو استراحت کن . منم یه نیم ساعت دیگه باید برم چون افطاری امشب با منه .
  14. mehrdad2012

    حتما میام . ای بابا هر وقت من میام تو میری .:(

    حتما میام . ای بابا هر وقت من میام تو میری .:(
  15. mehrdad2012

    سلام داداش شهاب . خوبی؟؟؟؟؟؟ ببخشید اون موقع بدون خداحافظی رفتم .

    سلام داداش شهاب . خوبی؟؟؟؟؟؟ ببخشید اون موقع بدون خداحافظی رفتم .
  16. mehrdad2012

    سلام به آجی گلم . خوبی؟؟؟؟؟؟ فکر نکنم امشب بتونم بیام . اما حتما فردا صبح میام لینک صندلی داغ .

    سلام به آجی گلم . خوبی؟؟؟؟؟؟ فکر نکنم امشب بتونم بیام . اما حتما فردا صبح میام لینک صندلی داغ .
  17. mehrdad2012

    انشاا...... . به همچنین شیرینی دکترای تو را .

    انشاا...... . به همچنین شیرینی دکترای تو را .
  18. mehrdad2012

    من کم کم باید برم . فعلا

    من کم کم باید برم . فعلا
  19. mehrdad2012

    آره خیلی دوست دارم تمام سعیمو می کنم برم . ما را هم دعا کن .

    آره خیلی دوست دارم تمام سعیمو می کنم برم . ما را هم دعا کن .
  20. mehrdad2012

    انشاا.... . تو چه خبر دیشب رفتی احیا ؟؟؟؟

    انشاا.... . تو چه خبر دیشب رفتی احیا ؟؟؟؟
بالا