منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
دقیقش یادم نیست. حدود سه سل و 8 ماه پیش. تو تاپیک تولد ادمین تاریخ دقیق رو گفته.
دقیقش یادم نیست. حدود سه سل و 8 ماه پیش. تو تاپیک تولد ادمین تاریخ دقیق رو گفته.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 15, 2010
2009؟ این که خودش 2009 هست. لااقل میگفتی 2010 یه چیزی
2009؟ این که خودش 2009 هست. لااقل میگفتی 2010 یه چیزی
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
حالا اینو بده سید جایگزین کنه.
حالا اینو بده سید جایگزین کنه.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
ولی اون عکسی تو پروفایل آقا سید هست خیلی خشنه. مثل این لباس شخصیا میمونه. اینو بده سید بذار جای...
ولی اون عکسی تو پروفایل آقا سید هست خیلی خشنه. مثل این لباس شخصیا میمونه. اینو بده سید بذار جای اون. دی:
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
ممنون آقای حیدری انشالله شما هم سال خوبی داشته باشید
ممنون آقای حیدری انشالله شما هم سال خوبی داشته باشید
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
گفتم که بزگ بشی شبیه تر میشی. الانم ریشاتون یه اندازس فقط مال اون سفیده.
گفتم که بزگ بشی شبیه تر میشی. الانم ریشاتون یه اندازس فقط مال اون سفیده.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
| تاپیک جامع معرفی شهدا | شهید مهدی باکری
باکری و یاران
سرمد حیدری
ارسال #25
Mar 14, 2010
تالار:
دفاع مقدس
من که آرومم، ببین:D :gol:
من که آرومم، ببین:D :gol:
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
سلاااااااااااااااااااام چطور مطوری؟
سلاااااااااااااااااااام چطور مطوری؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 14, 2010
سییییییییییییییییییییییییییییید تبریک میگم
سییییییییییییییییییییییییییییید تبریک میگم
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 13, 2010
سلام سارا جان تو خوبی؟ کارا که کلا به هم ریخته. والا پروژه هم که فک کنم باید بیخیال بشیم.
سلام سارا جان تو خوبی؟ کارا که کلا به هم ریخته. والا پروژه هم که فک کنم باید بیخیال بشیم.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 13, 2010
درخواست های مرتبط با | پرسش های درسی مهندسی شیمی
یه کتاب هست بنام فلر و مدیریت گازهای فلر. اونو میتونید از کتابفروشیها تهیه کنید. یه کتاب دیگه هم هست به اسم کتاب اموزشی سوخت و احتراق
سرمد حیدری
ارسال #6,011
Mar 13, 2010
تالار:
سوالات و درخواست های مهندسی شیمی
مسابقه simulator باشگاه مهندسان ایران
کاربرایی که اینجا اسم مینویسن باید به تاپیک سر بزنن تا از جزییات مطلع بشن. ولی انگار کسی سر نمیزنه.
سرمد حیدری
ارسال #28
Mar 13, 2010
تالار:
مدلسازی و شبیه سازی
درخواست های مرتبط با | کتاب های مهندسی شیمی
فک کنم این یه کتاب دیگه باشه.
سرمد حیدری
ارسال #394
Mar 13, 2010
تالار:
سوالات و درخواست های مهندسی شیمی
سلام. ممنون شما خوبین؟
سلام. ممنون شما خوبین؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 13, 2010
چاکریم. تو خوبی؟
چاکریم. تو خوبی؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 12, 2010
مجموعه کتاب [ انتقال حرارت ]
HEAT TRANSFER SIXTH EDITION J P HOLMAN
سرمد حیدری
ارسال #66
Mar 12, 2010
تالار:
کتاب های مهندسی شیمی
چرا سال تحویل ما اینقدر بیحاله؟؟؟؟؟؟؟
:surprised: ولی الان ولی فقیه نفر اول حکومت ایرانه. چطور میگید بحثش از حکومت جداس؟
سرمد حیدری
ارسال #28
Mar 12, 2010
تالار:
گفتگوی آزاد
سلام . خوبین.
سلام . خوبین.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 12, 2010
دارم برات
دارم برات
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Mar 11, 2010
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
4
5
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
6 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا