نتایح جستجو

  1. سلام آواتار عوض کردی!!!!!!!!!...چرا گیتار آتیش زدهههههههههه؟؟؟

    سلام آواتار عوض کردی!!!!!!!!!...چرا گیتار آتیش زدهههههههههه؟؟؟
  2. سلااااااااااام وصد درود بر دوست گرامی ام!! گفتم یادی بکنم...امیدورام خوب خوش باشین چرخ زندگیم...

    سلااااااااااام وصد درود بر دوست گرامی ام!! گفتم یادی بکنم...امیدورام خوب خوش باشین چرخ زندگیم خوب براتون بچرخه....!!! شاد باشید:redface:;)
  3. سلام خوبی؟؟؟ امیدوارم هرجا هستی خوبو خوش باشی!!

    سلام خوبی؟؟؟ امیدوارم هرجا هستی خوبو خوش باشی!!
  4. رفتی؟؟؟؟؟؟؟ خداحافظ... شب خوش

    رفتی؟؟؟؟؟؟؟ خداحافظ... شب خوش
  5. کیا مهندسن.؟؟؟

    من شخصا به این مورد برنخوردم که ببینم کسی تحصیلات دانشگاهی نداره یا هیچی حالیش نیستو اومده باشه باشگاه........ولی به نظر من وجود داره افرادی که تحصیلات دانشگاهی آنچنانی ندارن وای در یک زمینه مهارت به دست آووردند وتجربیات زیادی دارند....مخصوصا در زمینه ی کامپیوتر که رشته ی خودمه زیاد...
  6. اگر از دوست خود جدا شدی،مبادا که بر جداییش افسرده وغمگین گردی،زیرا آنچه از وجود او در تو دوستی و...

    اگر از دوست خود جدا شدی،مبادا که بر جداییش افسرده وغمگین گردی،زیرا آنچه از وجود او در تو دوستی و مهر برانگیخته است،ای بسا که در غیابش روشن تر و آشکار تر از دوران حضورش باشد
  7. به روزگار شیرین رفاقت سفره ی خنده بگسترید ونان شادمانی قسمت کنید،به شبنم این بهانه های کوچک است...

    به روزگار شیرین رفاقت سفره ی خنده بگسترید ونان شادمانی قسمت کنید،به شبنم این بهانه های کوچک است که در دل سپیده میدمد و جان تازه میشود
  8. ای دوست، معرفت چیز گرانیست که به هرکس ندهندش!

    ای دوست، معرفت چیز گرانیست که به هرکس ندهندش!
  9. نه من کی گفتم بده...!اتفاقا قشنگتره!!ولی چرا حالا 7؟؟؟

    نه من کی گفتم بده...!اتفاقا قشنگتره!!ولی چرا حالا 7؟؟؟
  10. سلام دوستی نام کاربریتو عوض کردی.........!!!!!!!!!!!! چرا؟؟؟؟!!!!!!!!

    سلام دوستی نام کاربریتو عوض کردی.........!!!!!!!!!!!! چرا؟؟؟؟!!!!!!!!
  11. ممنونم سلیم!!!....

    ممنونم سلیم!!!....
  12. سلام چه عجب یادت اومد دخترررررررررررری هم داری!!!!!! نمیگی این دخترم چیکار میکنه؟؟کجاست؟؟!!!!!!!!

    سلام چه عجب یادت اومد دخترررررررررررری هم داری!!!!!! نمیگی این دخترم چیکار میکنه؟؟کجاست؟؟!!!!!!!!
  13. سلام دوستی ممنون واسه ی عکس قشنگت.... کم پیدایی............!!!!!!!

    سلام دوستی ممنون واسه ی عکس قشنگت.... کم پیدایی............!!!!!!!
  14. در صدا کردنِ نام تو یک «کجایی؟!» پنهان است..... یک «کاش می‌بودی»! یک «کاش باشی»! یک «کاش...

    در صدا کردنِ نام تو یک «کجایی؟!» پنهان است..... یک «کاش می‌بودی»! یک «کاش باشی»! یک «کاش نمی‌رفتی»! من نام ِ تو را حذف به قرینه‌ی ِ این همه دلتنگی و پرسش صدا می‌زنم.....
  15. سلام اینجا هستی ولی یادی ازم نمیکنی...مرسی:( خوش باشی همیشه

    سلام اینجا هستی ولی یادی ازم نمیکنی...مرسی:( خوش باشی همیشه
  16. شب تو هم بخیر............

    شب تو هم بخیر............
  17. :(منم نشد!!!!!!...حالا چیکار کنم...فردا جلو اون کم می یارم!!!!!!!!!!!!!!..هرجور شد فردا با بچه...

    :(منم نشد!!!!!!...حالا چیکار کنم...فردا جلو اون کم می یارم!!!!!!!!!!!!!!..هرجور شد فردا با بچه ها درستش میکنم!!!!!!!!!
  18. سلام آرش جون مرسی از شعر وعکس قشنگت!!

    سلام آرش جون مرسی از شعر وعکس قشنگت!!
  19. دوست واقعی کسی ست که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند(مارکز)

    دوست واقعی کسی ست که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند(مارکز)
  20. مرسی دوست عزیز از شعرت...:redface:

    مرسی دوست عزیز از شعرت...:redface:
بالا