نتایح جستجو

  1. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  2. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  3. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  4. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  5. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  6. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  7. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  8. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  9. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  10. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  11. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  12. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  13. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  14. گلابتون

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]

    [IMG] لطفا روش كيك كنيد ...تولده... [IMG]
  15. گلابتون

    تولد دختر شرقي ... همه بياييد داخل كسي بيرون نمونه

    به به ببينيد اينجا تولده كيه...واي خداي من...دوست جون خودم..عسل خودم..ناز خودم....دخي خودم... تولدت مبارك خانومي...ايشالا هزاران سال در زير سايه پدر و مادر و خانواده مهربونت سرشار از خوشي و شادي زندگي كني و هيچوقت به دل مهربون و با صفا و صميميت غم نشينه... اميدوارم هميشه اين خنده هاي...
  16. گلابتون

    كدوم تاپيك بابك منظورت از گذروندن رياضي چيه....؟

    كدوم تاپيك بابك منظورت از گذروندن رياضي چيه....؟
  17. گلابتون

    سایه

    تو را صدا کردم تو عطر بودی و نور تو نور بودی و عطر گریز رنگ خیال درون دیده ی من ابر بود و باران بود صدای سوت ترن صوت سوگواران بود زپشت پرده ی باران تورا نمی دیدم تو را ، که می رفتی مرا نمی دیدی مرا ، که می ماندم...
  18. گلابتون

    یکی دیگر از فعالان تالارهای علمی هم رفت

    متشكرم دوست خوبم نظر لطف و مرحمت شماست. :gol:
  19. گلابتون

    یکی دیگر از فعالان تالارهای علمی هم رفت

    من كاملا با گفته هاي شما موافقم محمدجان من يه بار ديگه هم اين جمله رو ميگم...كه هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد.... بله متاسفانه بار اين مطالب از حد خارج شده....و يا شايد كساني هستند كه فقط به اين منظور وارد باشگاه ميشوند....و اصلا تحصيلات عاليه هم نداشته باشند. اگر هر كاري وهر چيزي در توازن...
  20. گلابتون

    خودتو با یه شعر وصف کن...!

    کاش هم كيش من بودی ... آن وقت با صداي بلند می خواستم ات .... و تو می آمدی به دنياي زيست ام و جاي خالي ات پر می شد ....
بالا