سلام برادر گلم .
خواهش میکنم متوجه شدم که کسی امد و نتوانستید صحبت کنید .
آتوسا جان زحمت کشیدن و من را هم در جریان گذاشتن .
من هر کاری از دستم بربیاد و در حد توانم باشه حتما انجام میدم .
در مورد خسارت ماشین هم اصلا مبلغ قابل داری نیست که بخوام بگم مهرداد مهربون.