نتایح جستجو

  1. :cry::cry::cry: [IMG]

    :cry::cry::cry: [IMG]
  2. [IMG]

    [IMG]
  3. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    این خودش خانو داره..از خانومش بپرسین!!
  4. اینجا تنهاایی واسه خدت چیکا میکنی.. تحویل نمیگیری؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

    اینجا تنهاایی واسه خدت چیکا میکنی.. تحویل نمیگیری؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
  5. اسم کسی که از همه بیشتر دوستش داری رو تو موبایلت چی سیو کردی؟

    آخی....خب نگووووووووووووو!!!...گذشتیم!!
  6. اسم کسی که از همه بیشتر دوستش داری رو تو موبایلت چی سیو کردی؟

    ااااااااااااااااااااااااااااااااه
  7. اسم کسی که از همه بیشتر دوستش داری رو تو موبایلت چی سیو کردی؟

    کیه حالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  8. کجا رفتی؟؟؟؟....چه زود جا زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    کجا رفتی؟؟؟؟....چه زود جا زدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
  9. خوبه.....دوست دارم..چون هم کرمانی هستی ...وهم شیرازی((من شیرازو دوس دارم))

    خوبه.....دوست دارم..چون هم کرمانی هستی ...وهم شیرازی((من شیرازو دوس دارم))
  10. خوشبخت مرجان جان!!!!.....خوشحالم که اینجا بودی!!!14سالم زیاده یه جا زندگی کردن حالا اهل همون...

    خوشبخت مرجان جان!!!!.....خوشحالم که اینجا بودی!!!14سالم زیاده یه جا زندگی کردن حالا اهل همون شیرازی!!!؟؟؟
  11. سلام....مرسی...تو خوبی؟؟ اسمت چیه؟؟

    سلام....مرسی...تو خوبی؟؟ اسمت چیه؟؟
  12. تو دوران مدرسه تو چه درسی ضعیف بودی؟!

    دبستان....:هیچ درس راهنمایی:علوم..اون بخش سبزه بود(زیست) دبیرستان:درسای خوندنی
  13. چندتا(دوست)داری؟؟

    یه عالمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه..هههههه
  14. روزمره گی، عین مردن است

    خوشحالم که هنوز زنده ام...بعضیا رو انجام میدم...ندم واقعا احساس مردگی میکنم!!
  15. سلام ممنون دوست گرامی...شما خوبین؟؟ مرسی که یادی کردین

    سلام ممنون دوست گرامی...شما خوبین؟؟ مرسی که یادی کردین
  16. سلام...فک نکنم درست باشن!!!!...الان حسشو ندارم...آخر شب میفرستم برات

    سلام...فک نکنم درست باشن!!!!...الان حسشو ندارم...آخر شب میفرستم برات
بالا