سلام اكرام عزيز...ممنونم خسته نباشيد...
بله فكرميكنم بحث جالبي باشه...در اين زمينه تا بحال گزينه ايي در تالار نبوده...
اميدوارم روند موفق و پويايي داشته باشه و به يكباره قطع نشه...واين موضوع هم مستلزم پيگيري خودتان و همياري دوستانمون در تالار ادبيات هست.
موفق باشي عزيز...جستار شما تاييد شد.