نتایح جستجو

  1. گلابتون

    مرسسسسسسي...مرسسسسسسسسسي...مرسسسسسسسسي....!!!!!!!!!!!!!!!!!! من بجات علامتها رو گذاشتم...

    مرسسسسسسي...مرسسسسسسسسسي...مرسسسسسسسسي....!!!!!!!!!!!!!!!!!! من بجات علامتها رو گذاشتم.... [IMG] حالا بايد از كي بيام كلاس...رفتم پروفايلش حاضري زدم...ببينم قبولم ميكنه [IMG]
  2. گلابتون

    [IMG] [IMG] مرسسسسسسسسسي

    [IMG] [IMG] مرسسسسسسسسسي
  3. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  4. گلابتون

    سلام [IMG] اوستا اجازه هست؟ [IMG]

    سلام [IMG] اوستا اجازه هست؟ [IMG]
  5. گلابتون

    مرسي عزيزم واسه اون فايل خوشگلي كه فرستاده بودي ...ببخشيد دير تشكر كردم...كامي قاطي كرده. [IMG]

    مرسي عزيزم واسه اون فايل خوشگلي كه فرستاده بودي ...ببخشيد دير تشكر كردم...كامي قاطي كرده. [IMG]
  6. گلابتون

    نه عسل جون تشخيص ندادم كيا هستن؟ معرفي ميكني خانومي..؟؟ [IMG]

    نه عسل جون تشخيص ندادم كيا هستن؟ معرفي ميكني خانومي..؟؟ [IMG]
  7. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  8. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  9. گلابتون

    صبحت بخير عسل مادر [IMG] ديدي رضا رو...خوشم اومد... [IMG] درب و داغونش كردي.... [IMG] تا اون...

    صبحت بخير عسل مادر [IMG] ديدي رضا رو...خوشم اومد... [IMG] درب و داغونش كردي.... [IMG] تا اون باشه با پسر گل من در نيوفته... :w15:
  10. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  11. گلابتون

    متشكرم محمود جان...خيلي عكس قشنگي بود...اما چرا يخي؟؟؟ ممنونم... [IMG] [IMG]

    متشكرم محمود جان...خيلي عكس قشنگي بود...اما چرا يخي؟؟؟ ممنونم... [IMG] [IMG]
  12. گلابتون

    مرسسسسسسسي عزيزدلم....خيلي خوشگل بودن...هم شعر و هم عكس قربونت برم خانومي [IMG] [IMG]

    مرسسسسسسسي عزيزدلم....خيلي خوشگل بودن...هم شعر و هم عكس قربونت برم خانومي [IMG] [IMG]
  13. گلابتون

    چه عجب يادي هم از ما فرموديد قربان....باعث افتخار... [IMG] [IMG]

    چه عجب يادي هم از ما فرموديد قربان....باعث افتخار... [IMG] [IMG]
  14. گلابتون

    تصاویری از خوردنی هایی بسیار خوشمزه

    بزنم تاپيكتو بپرونم...؟؟؟ آخه اينكارا درسته؟؟خوبيت نداره...؟؟
  15. گلابتون

    دفتر مدیریت تالار ادبیات

    سلام اكرام عزيز...ممنونم خسته نباشيد... بله فكرميكنم بحث جالبي باشه...در اين زمينه تا بحال گزينه ايي در تالار نبوده... اميدوارم روند موفق و پويايي داشته باشه و به يكباره قطع نشه...واين موضوع هم مستلزم پيگيري خودتان و همياري دوستانمون در تالار ادبيات هست. موفق باشي عزيز...جستار شما تاييد شد.
  16. گلابتون

    متشكرم سياوش جان...زحمت كشيدي عزيز...خيلي عكسهاي قشنگي بودن...تازگي و طراوت رو به روح انسان...

    متشكرم سياوش جان...زحمت كشيدي عزيز...خيلي عكسهاي قشنگي بودن...تازگي و طراوت رو به روح انسان القاء ميكنه....مرسسسسي [IMG] [IMG]
  17. گلابتون

    فعلا روز خوش....يعني الفرار [IMG]

    فعلا روز خوش....يعني الفرار [IMG]
  18. گلابتون

    اميدوارم باشه.. [IMG] خب اين يه حس مشترك هست...اكثر اوقات همينطوره وقتي آدم خودش چيزي رو...

    اميدوارم باشه.. [IMG] خب اين يه حس مشترك هست...اكثر اوقات همينطوره وقتي آدم خودش چيزي رو ميدونه فكر ميكنه بقيه هم ميدونن.... [IMG] اما يه اعتراف كوچولو: [IMG] از اولشم ميدونستم...داشتم سربه سرتون ميذاشتم...فكركنم الان دلت ميخواد كله امو بكني...... [IMG]
  19. گلابتون

    [IMG]

    [IMG]
  20. گلابتون

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
بالا