ممنون ، این یکی از تاریخی ترین و خوشمزه ترین تشکرهایی بود که دریافت کردم :redface: :gol:
ولی برای اینکه تشکر کنید اینو نگفتم ، کلا سوال برام پیش اومده بود .
راستی یادم رفت درباره شهریه هم پرسیده بودی، ثابتش حدود 700 تومن ، واحدی حدود 62 هزار تومن ، من این ترم 12 واحد تئوری داشتم با شهریه ثابت شد حدود 1.5 . پایان نامه هم حدود 2.5 هست.
سلام گلم قابل نداشت ، خیلی خوشحالم که دوست داشتی!
فکر نمی کنم منتظر مسافر باشه یا فکر خودکشی ، داره به راه روشن مقابلش نگاه می کنه ، اتفاقا به نظرم امیدواره ولی خسته است ( حالت نشستنش)