پسر بد! :mad:یعنی چی ! پس حالتون خوب نشده! :mad: الان زنگ می زنم اورژانس بیاد ببرتتون!:redface:
صبا هم خوبه ! بابا ما این مدت نبودید انقدر نگران شدیم که همه شیطنت ها رو فراموش کردیم. :(
12 تا :gol:
اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعه و فی کل ساعه ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا
برحمتک یا ارحم راحمین
آمین یا رب العالمین :gol: