ممنون ، من هم همیشه به نظرات دیگران احترام می گذارم ، شما لیست دوستان منو ببینید از عقاید مختلف در لیست هستند! به نظر من این تفاوت عقاید اگه با بحث منطقی همراه باشه باعث پیشرفت می شه اگه توی یه جامعه همه یه جور فکر کنن که اون جامعه در جا می زنه ! این تفاوت ها خیلی قشنگه! شما پست های منو ببینید...