You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بگووووو بردیاااا.... به قول حمید حله
-
سارا بیا بریم این داداش بیریختمو دوماد کنیم خیلی داره بچه پرروووو میشه دیگه
-
-
سکـــــــــــوت..... بی حیا
الان شوهرت میدیم که دیگه سرت تو کار خودت باشه :razz:
نه بابا کدوم داغ.... ما ازین داغا ندیدیم
-
ساراااااااااااا.... بریــــــم خواستگاری؟؟؟؟؟ منم پایه ام
-
-
-
-
ماشالا......... :surprised:
-
-
واااااااااااای چقد ملوسن اینـا :heart:
مرسی عزیزم
-
-
-
چرا آخه حمــید؟؟؟؟؟ شتر که خیلی باحاله!!!
از دس دادی... من کار ندارم سوغاتی می خواااااام
-
-
از داداش نزدیکترم داریم :razz:
خودتون میدونین.... من گفتم که چندتا تاپیک نزنین با هم. بچه پررووو
-
بد نیستم...
نه آقا قرار نیس من تاپیک بزنم:cool:
مگه من چمه؟!! :razz:
-
سلام بردیا
خوبی؟
واسه بهنام تاپیک نزنینااااا... یکی دیگه قراره بزنه :cool:
-
-