20 ! باور کن نخ نمی بندم باهاشون بازی کنم. حتی برادرم یه بار داشت بازی می کرد سرش داد زدم. یا مثلا پسر عموی 4 سالم اومده بود خونمون بابام می گفت چند تا از ماشیناتو بیار این بازی کنه، گفتم ابدا! اینا فقط جنبه ی دکور دارن نه بازی. تو انتخاباشون حساسم. همشون از نمونه های واقعین. از این زیر زمینیا...