You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام. خوبی تو؟
شلوغه که چه عرض کنم. یکمی هم اونورتر.:(
-
-
چند دقیقه هست؟ این همون 35 دقیقه ایه هست؟
-
سلام. خوبی؟
امتحانات چطوره؟
تو هم الله و اکبر گفتی؟
-
نمسدونم والا
برای بقیه که مشکلی نداره.
-
ولی اسم شما اصلا برای من آشنا نیست.
-
-
-
پارسال کارای دیگه میکردیم.
الان روش عوض شده.
-
چه میکنه این ملت.
دیییییی:
-
سلام ملینا عزیز. تو خوبی؟
-
-
سلام. تو چمطوری؟
فردا امتحان دارم:cry:
-
نه بابا. چرا این کارو بکنه.
اگه میخواست که نمیذاشت سایت بالا بیاد.
-
سلام مریم. خوبی؟
خودش خبر داره
-
-
سلام. خوبی مونا؟
ممنون از دوستیت
-
لینک رپیدشر رو خودم چک کردم درست بود.
-
قابلی نداره.
راستی ادرس و شماره تلفن شرکتت هم بفرست برام. برای نوشتن زیر سر برگ لازمه.
-
این اکان فقط برای مدیراست.