خریدم بسختی.....چقد گرون شده همچی...الان که نمیشه چیزی خرید...
من 1ماه پیش..ی شلوار خریدم که الان بری توبازار 8تومن شایدم بیشتر گرونتر شده...............مانتو ها جنسای مسخره ولی قیمتای گرون...اصلا ارزش نداشت واسشون پول بدی....داشتم دیگه قیئ مانتو خرینو میزدم که یه مانتو خوب چشمو گرفت.....قیمتشم...