اتفاقا من هم خوشحالم که بهشون دراه خوش میگذره . خودش هم میگفت از این مجلس در میان میرن مجلس بعدی خاله .
تازه گفتم برات از اونجا یک دختر کرمونی خوشگل پیدا کنه و برات زن بگیره .
وای ارامش من هم خیلی ناراحت شدم . خدا کنه زودتر ازادشون کنند .
خدا خودش رحم کنه . ظاهرا امروز درگیری زیاد بوده .
هر خبری اگر گرفتی از خانم مهرداد به من هم بگو .
خاله وقتی ماامانت نیست من باید حواسم بهت باشه که یک موقع شیطنت نکنی خاله .
تازه خاله مثل مامان ادم می مونه . خاله اصلا غصه نخور .
تازه من توی تاپیک مرخصی خوندم که کم اوردی مهران خان .
یک روز مامانت نبوده ها ببین اخلاقت عوض شده .پسره بداخلاق.