قند عسلم ، خوشگلم شما که دیگه نیاز به گفتن من نیست . شما صاحب اختیارید باید تازه شما منو دعوت کنید .
آرامی خوشگلم . امشب زود بخواب تا فردا زود بلند بشی . اگر قرار شد بریم من زنگ میزنم باشه ؟
خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم .
چرا خوابیدی خاله ، خوب برو راحت سرجات بخواب .
من هم مزاحم نمیشم .
راستی خانم بیگی گفتن شنبه یک سر بریم شیرخوارگاه ولی اتوسا جان که نیستند و مهرداد هم پادگان هست و نمیتونه بیاد .شما میتونید بیایید؟
البته فرناز جون هم اگر کلاس نداشته باشن میان .
مهرداد یک موردی هست که اگر بچه ها راضی باشن ماهانه خرید که میکنیم یک کم هم به انها بدیم
دوتا بچه هستند ابتدایی که با مادربزرگ فلجشون زندگی میکنن و هیچ کس راندارن