سلام پسرگلم . خوبی ؟ صبح بخیر .
مهران اون قضیه امروز ته و توهش را در اوردم .
صحت داره ولی میشه باز هم کمتر کرد . ولی یک چیزی که هست اینکه همان دیشبی ها هم خوب هست . یعنی ارتفاع این سفارش ها 18 سانت هست و معمولی ها 20 سانت .
با دفتر مرکز صحبت کردم . تازه اسفنجی هم نیست و همان فنر دار هست .
برادر گلم ما اطلاع نداشتم که شما دوشنبه تهران تشریف دارید .
از اینکه ناراحت شدید من از شما معذرت میخوام .
یک مشکلی هست که اینجا نمیشه مطرح کرد . هر وقت فرصت کردید و سرتون خلوت شد به صورت تلفنی خدمتتون عرض میکنم .
سلام ، صبح زیبای شما بخیر .
خوبی برادر مهربونم ؟
من امروز از 4صبح بیدار شدم و از 6صبح هم دفتر هستم . یادم رفته بود که ساعت ها را یک ساعت کشیدن عقب.
از صبح هم اینترنت ها مشکل داشت و قطع بود .