نتایح جستجو

  1. ملیسا

    مهران بهش بگو من چاخ نیستم .

    مهران بهش بگو من چاخ نیستم .
  2. ملیسا

    مهران میشه با من تماس بگیری ؟

    مهران میشه با من تماس بگیری ؟
  3. ملیسا

    مهران خاله چی گفتی توی خصوصی به دایی گفتی ؟ مهران الان خانمه به من زنگ زد . یک سوال داشت .

    مهران خاله چی گفتی توی خصوصی به دایی گفتی ؟ مهران الان خانمه به من زنگ زد . یک سوال داشت .
  4. ملیسا

    من فضول نیستم ، فقط یک کم کنجکاو هستم . الان میرم از خودش میپرسم .

    من فضول نیستم ، فقط یک کم کنجکاو هستم . الان میرم از خودش میپرسم .
  5. ملیسا

    [IMG] داداش پژی میگی مهران چی گفتند در خصوصی به شما ؟[IMG]

    [IMG] داداش پژی میگی مهران چی گفتند در خصوصی به شما ؟[IMG]
  6. ملیسا

    سلام . ممنون . شما خوبید ؟

    سلام . ممنون . شما خوبید ؟
  7. ملیسا

    بچه برو اسپم پیام گذاشتم و جوابم را بده .

    بچه برو اسپم پیام گذاشتم و جوابم را بده .
  8. ملیسا

    سلام خوشگلم . وای خیلی نازه . [IMG]

    سلام خوشگلم . وای خیلی نازه . [IMG]
  9. ملیسا

    گلم مرسی از لطفتون . ببخشید من یک کم اینترنتم مشکل داشت عزیزم . از اینکه ناراحت کردم معذرت...

    گلم مرسی از لطفتون . ببخشید من یک کم اینترنتم مشکل داشت عزیزم . از اینکه ناراحت کردم معذرت میخوام . مهربونم ببخش .
  10. ملیسا

    سلام گلم . ظهر بخیر عزیزم . ببخشید چی شده گلم ؟

    سلام گلم . ظهر بخیر عزیزم . ببخشید چی شده گلم ؟
  11. ملیسا

    :w12:

    :w12:
  12. ملیسا

    خوب ما چیکار کنیم که ماشینت خرابه ؟:surprised: میخواستی بری یک ماشین محکم تر بخری .:w12:

    خوب ما چیکار کنیم که ماشینت خرابه ؟:surprised: میخواستی بری یک ماشین محکم تر بخری .:w12:
  13. ملیسا

    سلام خوشگلم . خوبی قربونت برم ؟ ببخشید عزیزم اینترنتم مشکل داشت . کجا بیام گلم نظر بدم ؟

    سلام خوشگلم . خوبی قربونت برم ؟ ببخشید عزیزم اینترنتم مشکل داشت . کجا بیام گلم نظر بدم ؟
  14. ملیسا

    آخه مگه من کاری دارم پژی . مگه من تا حالا بهت گفتم پژی خیلی چاخی ؟:exclaim: من اعصاب ندارم ...

    آخه مگه من کاری دارم پژی . مگه من تا حالا بهت گفتم پژی خیلی چاخی ؟:exclaim: من اعصاب ندارم . میام با قام قامم پرست میکنم ها .:w00:
  15. ملیسا

    مرسی گلم . خسته نباشی عزیزم .

    مرسی گلم . خسته نباشی عزیزم .
  16. ملیسا

    سیلام سیلام به خوشگل خودم . خوبی قربونت برم ؟ چه خبرها ؟

    سیلام سیلام به خوشگل خودم . خوبی قربونت برم ؟ چه خبرها ؟
  17. ملیسا

    سلام پسرگلم . خوبی ؟ صبح بخیر . مهران اون قضیه امروز ته و توهش را در اوردم . صحت داره ولی میشه...

    سلام پسرگلم . خوبی ؟ صبح بخیر . مهران اون قضیه امروز ته و توهش را در اوردم . صحت داره ولی میشه باز هم کمتر کرد . ولی یک چیزی که هست اینکه همان دیشبی ها هم خوب هست . یعنی ارتفاع این سفارش ها 18 سانت هست و معمولی ها 20 سانت . با دفتر مرکز صحبت کردم . تازه اسفنجی هم نیست و همان فنر دار هست .
  18. ملیسا

    برادر گلم ما اطلاع نداشتم که شما دوشنبه تهران تشریف دارید . از اینکه ناراحت شدید من از شما معذرت...

    برادر گلم ما اطلاع نداشتم که شما دوشنبه تهران تشریف دارید . از اینکه ناراحت شدید من از شما معذرت میخوام . یک مشکلی هست که اینجا نمیشه مطرح کرد . هر وقت فرصت کردید و سرتون خلوت شد به صورت تلفنی خدمتتون عرض میکنم .
  19. ملیسا

    سلام ، صبح زیبای شما بخیر . خوبی برادر مهربونم ؟ من امروز از 4صبح بیدار شدم و از 6صبح هم دفتر...

    سلام ، صبح زیبای شما بخیر . خوبی برادر مهربونم ؟ من امروز از 4صبح بیدار شدم و از 6صبح هم دفتر هستم . یادم رفته بود که ساعت ها را یک ساعت کشیدن عقب. از صبح هم اینترنت ها مشکل داشت و قطع بود .
  20. ملیسا

    سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام صبح...

    سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام صبح بخیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خوبی ارامش جونم ؟
بالا