سلام گوزل
ساغولاسان
من یاخچیام سن نجورسن؟
میدونم که منظورت از عوامل منفی یکیش منم
ولی بدون که همش واقعیته
منم میتونم مثل بقیه بیام واسه خوشگذرونیو بگو بخند و مدیراهم ازم راضی باشند ولی من چشم رو به مشکلات نمیبندم
مشکلات رو باید گفت و از شنیدن مشکلات نباید هراس داشت
کجای ایران انسان کرامت داره؟...