اول شهریور ساعت 1.5 نصفه شب
یدونه داداشی جون دارم که فداش بشم الهی .
مامانم و بابام رو خیلی دوس دارم اما بیشتر از همه داداشمو دوست دارمو دلم واسش تنگ میشه .
وحشتناک ترینش اینه که بگی کیو تو تالار از همه بیشتر دوس داری که پرسیدی :razz:
ارشد سرامیک دوست دارم . فقط " سرامیک "
18.46
ادبیات 70...