دست مریزاد به مهندساش:surprised::biggrin:
:surprised:خوب باید حرفیه ایی باشی تو این کار:biggrin:
دیگه بحث غیبت بشه دیگه هیچ وقت خالی نمیشه
تو طراحی بعدی میگم منظور کنن:surprised:
:biggrin:بچگونم هس تازه
:redface:ملسی دخمل آبجیم
مینا جووونم کجا میری عزیز دلم
کی رنجوندتت؟ کی اذیتت کرده که موخای دوست هاتم ول کنی و بری؟
چرا تا به یکی عادت می کنیم میزاره و میره
میناااااااااااااااااااااااااا