You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
دلت میااااد آخــــــــــــه؟؟؟؟؟ [IMG]
واقعا که جلفی :razz:
-
عشق منــــــــی تـــــــــــــو [IMG]
-
سلام بابای بیریختکم[IMG]
از مامان مریمم خبر نداری بابایی؟؟؟ [IMG]
-
-
بابا این عکسه منو گرفته دیگه احوال پرسی حالیم نیس!!!
خیلی چندشه حسیـــــن.....
-
حمیت من صندلی داغ عای نرفتم، سوالارو نخوندم پدرم درمیاد همه رو بخونم.... سوالام تکراری نشه یه وقت!! [IMG]
-
-
آخ جون دایی جون داره میاد مشهد :دی
بیا بیا دایی بزنش بگو باید دخی نازشو دوس داشته باشه :cry:
-
آآآآآخ جــــــــون ناهااااااااار :دی بریــــــــم [IMG]
نوش جون آبجی جونم...
-
سلاااااااام....
این چه آواتاریه آخه؟؟؟؟؟؟؟ :razz:
-
میام میام حله :دی (فک نکنی این جمله رو قبلا شنیده بودمااااااا :cool:)
-
بعله بلعه سلام عرض میشه خدمت شما دوست عزیز
چطوری پسره؟؟ خوبی؟ چه خبر از همسایه؟؟
-
آرهههههههههه..... باحالـــــــــه..... نـــــــــی نـــــــــــــــــی..... بدو بیاااا ببینم..... [IMG]
-
نه دیگه آقا مدیر اشتباه می کنی.... من که پری گل و بلبل ثابتم! شما داری جلف بازی درمیاری [IMG]
-
-
نه نمی بینیم دایی [IMG]
چرا نشه دایی؟!! دومسم نداره دیگه [IMG]
-
سلام نی نی خالــــه..... مرسی عزیزم خودت گلی خاله جون [IMG]
-
سلاک گل و بلبل جان. من خوبم تو خوبی؟
چقد جلف [IMG]
-
-