قبلا خيلي توي تاپيك هاي ديگه نمونه هاي زيادي ديده بودم ولي نمي دونستم چي هست خيلي ممنون از توضيحاتي كه دادين
ضمنا همه اين عكس ها جديد بود :)
از مدير تالار درخواست دارم اگه امكانش هست بقيه عكسايي با اين موضوع تو تاپيك ها است به اينجا منتقل كنه :)
به به نوشافرين خانم بالاخره از غيبت كبرا برگشتي نبودي چند وقت گفتم من فراموش كردي
ببخشيد من چند روز تو سايت نبودم امروز اومدم با كمي تاخير بعثت رسول اكرم رو تبريك ميگم