به خاطر اینه که اقا سی سالتون شده اما هنوز تنهایی:w00:.....اگه دروغ میگم بگو دروغ میگی:razz: ...البته اگر جرات داری ...:w01:
البته اگرم زن داشتی و زنت همدل باهات نبود بازم همین حس و رو داشتی ...:cry:
پرت کن ....:w12:
تازه شدی مثل من :w04:.........من از سال 85 اینجوریم ولی تا الان کسی درکم...