نتایح جستجو

  1. س

    منم دوستون دارم موفق باشین وسالم وسلامت مواظب خودت باش بای

    منم دوستون دارم موفق باشین وسالم وسلامت مواظب خودت باش بای
  2. س

    خواهش میکنم نی نی [img]

    خواهش میکنم نی نی [img]
  3. س

    ممنون زیبابود[img]

    ممنون زیبابود[img]
  4. س

    ازاین بازی هابلدی[img] یااین [img] امیل اینم بلدنبودامامن بلدم نگاه کن [img]

    ازاین بازی هابلدی[img] یااین [img] امیل اینم بلدنبودامامن بلدم نگاه کن [img]
  5. س

    سلام [img] بابت دیروزممنون[img] ولی نمیدونم جرانیومدی جلو من انتظارداشتم بیای

    سلام [img] بابت دیروزممنون[img] ولی نمیدونم جرانیومدی جلو من انتظارداشتم بیای
  6. س

    ممنون خوب کاری میکنی درس مهم تره خوووووو ولی همه چی درس نیست ،دل آدمابعضی موقع هامهم تره خوب...

    ممنون خوب کاری میکنی درس مهم تره خوووووو ولی همه چی درس نیست ،دل آدمابعضی موقع هامهم تره خوب کاری هم میکنی که به دوستات توجه داری وبه قول خودتونم دلت نمیگیره منم خوشحال میشم بچه هارومیبینم دلم براسمیراتنگ شده،ناناس رومیگم نمیدونم آبجیم چرانمیاد
  7. س

    خب من ازکجابایدمیدونستم البته گفته بودی ازم بزرگتری،قبول باشه وخداجون قبول کنه دیشب توی پیجم...

    خب من ازکجابایدمیدونستم البته گفته بودی ازم بزرگتری،قبول باشه وخداجون قبول کنه دیشب توی پیجم جشن گلفتیم فقط بایدامیل رومیدیدی اینقدرخندیدیموبازی کردیم تازه امیل چیپس اوردخوردیم چندتاازبچه هاهم دعوت بودن خلاصه جات سبزخیلی حال داد کاش بودی اصلانمیدونم چراهی نیستی خو
  8. س

    آبجی جونم بزن نوش جوونت [IMG]

    آبجی جونم بزن نوش جوونت [IMG]
  9. س

    شلام خوبی ممنونم ،آله حالم بهتله خداروشکر چه کارامتونی؟لوزه کله گنجیشکی میگلی یابزولگونه؟:biggrin:

    شلام خوبی ممنونم ،آله حالم بهتله خداروشکر چه کارامتونی؟لوزه کله گنجیشکی میگلی یابزولگونه؟:biggrin:
  10. س

    توی پیام قبلیم ممنونش روجاانداخته بودم نوشته بودم سلام بابت عکس ،که منظورم این بودسلام ،ممنون...

    توی پیام قبلیم ممنونش روجاانداخته بودم نوشته بودم سلام بابت عکس ،که منظورم این بودسلام ،ممنون بابت عکس عذرخواهی میکنم دست گلت دردنکنه زحمت کشیدی راستی من خودم آشپزی روبلدم . برات یه عکس خوشکل میزارم آبجی خانومم.
  11. س

    سلام بابت عکس ولی عکست روبازنکردوبسته شده حالاچی بودآبجی خانوم؟

    سلام بابت عکس ولی عکست روبازنکردوبسته شده حالاچی بودآبجی خانوم؟
  12. س

    [IMG]

    [IMG]
  13. س

    [IMG]

    [IMG]
  14. س

    عکس جدیدم که زدی خوشمله....;)

    عکس جدیدم که زدی خوشمله....;)
  15. س

    قربونه تو منم میرم شماهم دعاکن

    قربونه تو منم میرم شماهم دعاکن
  16. س

    دیگه ازاین حرفانزن سالار میدونم همه ی ماگرفتاریم ایشاالله دفعه ی بعد دمتم گرم خخیلی آقایی

    دیگه ازاین حرفانزن سالار میدونم همه ی ماگرفتاریم ایشاالله دفعه ی بعد دمتم گرم خخیلی آقایی
  17. س

    سلام دشمنت شماخوبی بروتوی پیام های صفحه ام ببین چه خبربودجات خالی

    سلام دشمنت شماخوبی بروتوی پیام های صفحه ام ببین چه خبربودجات خالی
  18. س

    این یکی از تضادهای زندگی ما است ،که آدم همیشه کار اشتباه را در بهترین زمان ممکن انجام میدهد

    این یکی از تضادهای زندگی ما است ،که آدم همیشه کار اشتباه را در بهترین زمان ممکن انجام میدهد
  19. س

    دیونه همدم دیونه می خواهد

    دیونه همدم دیونه می خواهد
  20. س

    اینجا گرگها هم افسردگی مفرط گرفته اند.... دیگر گوسفند نمی درند... به نی چوپان دل می سپارند و...

    اینجا گرگها هم افسردگی مفرط گرفته اند.... دیگر گوسفند نمی درند... به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند.
بالا