نتایح جستجو

  1. س

    :biggrin::biggrin::biggrin:

    :biggrin::biggrin::biggrin:
  2. س

    بنده درسم تمام شده الکترونیک خوندم به کنترل علاقه ی شدیدی دارم برای ادامه کنترل خواهم خواند...

    بنده درسم تمام شده الکترونیک خوندم به کنترل علاقه ی شدیدی دارم برای ادامه کنترل خواهم خواند فعلامیخوام برم سربازی.
  3. س

    آزادمیخونی؟

    آزادمیخونی؟
  4. س

    راستی ترم چندی؟ چی میخونی منظورگرایشت آزاد؟

    راستی ترم چندی؟ چی میخونی منظورگرایشت آزاد؟
  5. س

    علیک سلام خانوم مهندس

    علیک سلام خانوم مهندس
  6. س

    آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینند؛ آدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستند؛ آدم های کوچک عظمت...

    آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینند؛ آدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستند؛ آدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند
  7. س

    آهاازاین جهت خوب واردی ها...

    آهاازاین جهت خوب واردی ها...
  8. س

    بله....

    بله....
  9. س

    منم سلامتی امروزشدیداتشنه ام شده چرا؟

    منم سلامتی امروزشدیداتشنه ام شده چرا؟
  10. س

    این چی هست حالا؟

    این چی هست حالا؟
  11. س

    منظورم اینه به من میگه شوخی میکنم بابا چه خبرا

    منظورم اینه به من میگه شوخی میکنم بابا چه خبرا
  12. س

    چون امیل میگه تو روحت...:biggrin::biggrin::biggrin:

    چون امیل میگه تو روحت...:biggrin::biggrin::biggrin:
  13. س

    سلام مچکر خوب هستین؟

    سلام مچکر خوب هستین؟
  14. س

    سلام داداش محسن خوبم خوبی؟ یکی ازمشکلات منم اینه که به روح اعتقادندارم:biggrin:

    سلام داداش محسن خوبم خوبی؟ یکی ازمشکلات منم اینه که به روح اعتقادندارم:biggrin:
  15. س

    بعضی هانمیخواهندهدایت شوند،بگذریم... عجب کامل ودقیق،من مشهدراخیلی دوست دارم ولی نیشابورهم...

    بعضی هانمیخواهندهدایت شوند،بگذریم... عجب کامل ودقیق،من مشهدراخیلی دوست دارم ولی نیشابورهم شهرخوبی است هردوتون سالم وسلامت باشین همیشه چه خبرا؟
  16. س

    اتفاقاامروزمنم خیلی تشنه ام شده ازاینکه دنیای حقیقی درکمان نکردن پناه به مجازی آوردیم دراینجاهم...

    اتفاقاامروزمنم خیلی تشنه ام شده ازاینکه دنیای حقیقی درکمان نکردن پناه به مجازی آوردیم دراینجاهم بعضی هادوست دارن دیگران راخروساده فرض کنند کاش این آدم هایه روزبفهمندازخاک هستند ازمذهبی گرفته تاغیرمذهبی چی میکنی سالارخوبی دیگه؟ ببخشیدکجازندگی میکنین؟ من همدان دریکی ازشهرستان هاش
  17. س

    آفرین بنده دخترهایی امثال شمارامیشناسم کامل متاسفم

    آفرین بنده دخترهایی امثال شمارامیشناسم کامل متاسفم
  18. س

    شلام امیل چقدربامزه بود خوبی ؟کجایی نیستی؟ بعضی ازاین دوستان دل آدم رابه دردمیاورند بیاتابریم...

    شلام امیل چقدربامزه بود خوبی ؟کجایی نیستی؟ بعضی ازاین دوستان دل آدم رابه دردمیاورند بیاتابریم بازی یابریم جشن امیل
  19. س

    سلام ممنون ازعکس دوست عزیز

    سلام ممنون ازعکس دوست عزیز
  20. س

    سلام اگرناراحت نمی شوین خواهشن دیگرروی دیوارچیزی ننویسین پیغام خصوصی بدین مچکر

    سلام اگرناراحت نمی شوین خواهشن دیگرروی دیوارچیزی ننویسین پیغام خصوصی بدین مچکر
بالا