منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
یه آهنگ تقدیم نفر بالایی کن .!.!.!
زندگی رو با تو میخوام- عماد طالب زاده و احمد سعیدی
امالیا
ارسال #422
Jul 13, 2012
تالار:
در حاشیه تالار هنر
مشاعرۀ سنّتی
ای عشق خونم خورده ای صبر و قرارم برده ای از فتنه ی روز و شبت پنهان شدستم چون سحر
امالیا
ارسال #44,295
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
من ندانم تو بگو آه چه باشد آن چیز که دلارام به یک غمزه میسر نکند
امالیا
ارسال #44,294
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
یه آهنگ تقدیم نفر بالایی کن .!.!.!
نمیدونی-احسان پایه
امالیا
ارسال #420
Jul 13, 2012
تالار:
در حاشیه تالار هنر
عوضش نکن. خیلی خوشگله. من خیلی دوستش دارم خواهش میکنم بذار یه چند روز دیگه باشه بعد اگه خواستی...
عوضش نکن. خیلی خوشگله. من خیلی دوستش دارم خواهش میکنم بذار یه چند روز دیگه باشه بعد اگه خواستی عوضش کن.
امالیا
ارسال پروفایل
Jul 13, 2012
مشاعرۀ سنّتی
تو بی پروا زبان خلق را کوتاه کن از خود و گرنه آه مظلومان ره روزن نمی داند
امالیا
ارسال #44,290
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
تن در مده به ظلم که از زلف دلبران زنجیر عدل بهر همین کار بسته اند
امالیا
ارسال #44,289
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
یه آهنگ تقدیم نفر بالایی کن .!.!.!
سامان جلیلی-کار من نیست
امالیا
ارسال #418
Jul 13, 2012
تالار:
در حاشیه تالار هنر
دل نامه یا نامه دل
بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده بیخیال قلبی که این همه تنها مونده آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه
امالیا
ارسال #4,506
Jul 13, 2012
تالار:
ادبیات
نام شوهر در زمان های مختلف
فوق العاده بود. ممنون.
امالیا
ارسال #4
Jul 13, 2012
تالار:
زنگ تفريح
سلام دوست عزیز خوبی , آواتار جدیدت خیلی با حاله دلم میخواد بخورمش اشکال نداره.
سلام دوست عزیز خوبی , آواتار جدیدت خیلی با حاله دلم میخواد بخورمش اشکال نداره.
امالیا
ارسال پروفایل
Jul 13, 2012
مشاعرۀ سنّتی
در دل سخت تو بی رحم ندارد تاثیر ورنه از ناله من کوه به فریاد آمد
امالیا
ارسال #44,286
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
خواهش میکنم عزیزم. خیلی دوست دارم.
خواهش میکنم عزیزم. خیلی دوست دارم.
امالیا
ارسال پروفایل
Jul 13, 2012
یه آهنگ تقدیم نفر بالایی کن .!.!.!
عشق من-سامان جلیلی
امالیا
ارسال #416
Jul 13, 2012
تالار:
در حاشیه تالار هنر
مشاعرۀ سنّتی
مگر فکر شبیخون دارد آن غارتگر دلها؟ که چون پیکان دلم در سینه جای خواب گرداند
امالیا
ارسال #44,284
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
دین و دل و عقل و خرد و هوش فشاندم آن دشمن جان بر سر انصاف نیامد
امالیا
ارسال #44,283
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
ترکش تیر جگر دوز قضا را دیدم صف مژگان سیاه تو به یادم آمد
امالیا
ارسال #44,281
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
مرا بگذار با ویرانی ای معمار سنگین دل که رنگ از روی من ز اندیشه تعمیر می ریزد
امالیا
ارسال #44,279
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
خاله پیتزامون کی حاضرمیشه؟؟؟؟؟؟؟
خیلی جالب بود. ممنون
امالیا
ارسال #4
Jul 13, 2012
تالار:
مشاوره خانواده
مشاعرۀ سنّتی
مکن ار چه میتوانی که ز خدمتم برانی نزنند سایلی را که دری دگر نباشد
امالیا
ارسال #44,269
Jul 13, 2012
تالار:
مشاعره
قبلی
1
2
3
4
5
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
3 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا