نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    آوره منم برم شبت بخیر ای کچل ترین...

    آوره منم برم شبت بخیر ای کچل ترین...
  2. GAME_OVER

    همش خودتی ای کچلترین...[IMG]

    همش خودتی ای کچلترین...[IMG]
  3. GAME_OVER

    اَی دیدی چی شد؟ رفت رو 17...قرن 17ییه زشت بیریخت کچل..:D

    اَی دیدی چی شد؟ رفت رو 17...قرن 17ییه زشت بیریخت کچل..:D
  4. GAME_OVER

    همینجوری داره 18 میره پایین ..عین ساعت شنی میمونه لاکردار..:D

    همینجوری داره 18 میره پایین ..عین ساعت شنی میمونه لاکردار..:D
  5. GAME_OVER

    آره واسه همین 2 تا پیغام زدی....پیر فرتوت..:D

    آره واسه همین 2 تا پیغام زدی....پیر فرتوت..:D
  6. GAME_OVER

    یه تست بود برا تشخیص دقیق قرنی که توش هستی..خیلی دیر متوجه ویرایش شدی سرعتت کمه فکر کنم 18 یکم...

    یه تست بود برا تشخیص دقیق قرنی که توش هستی..خیلی دیر متوجه ویرایش شدی سرعتت کمه فکر کنم 18 یکم زیاد باشه برات...:D
  7. GAME_OVER

    من که نشستم نکنه تو سرپا وایسادی..

    من که نشستم نکنه تو سرپا وایسادی..
  8. GAME_OVER

    اصن نگرفتی چی میگم ثابت کردی همون قرن 18 یی هستی که خودم گفتم ..:D

    اصن نگرفتی چی میگم ثابت کردی همون قرن 18 یی هستی که خودم گفتم ..:D
  9. GAME_OVER

    گفتم معنیش چی میشه آیکیو... میگم قرن 18یی میگی نه ویندوزتم که هنوز xp استاده میکنی...

    گفتم معنیش چی میشه آیکیو... میگم قرن 18یی میگی نه ویندوزتم که هنوز xp استاده میکنی...
  10. GAME_OVER

    خو معنی زشت خل و چل چی میشه میخوام اون موقع هم معنیشو بدونم بهت بگم..:D

    خو معنی زشت خل و چل چی میشه میخوام اون موقع هم معنیشو بدونم بهت بگم..:D
  11. GAME_OVER

    جلومونده یعنی کسی که اون جلو وایساده و حرکت نمیکنه..آخی

    جلومونده یعنی کسی که اون جلو وایساده و حرکت نمیکنه..آخی
  12. GAME_OVER

    یعنی جلومانده ای؟

    یعنی جلومانده ای؟
  13. GAME_OVER

    خو هنوز که سال 2012س نابغه :razz: هنوزکه اون معنی رو نگرفته ..

    خو هنوز که سال 2012س نابغه :razz: هنوزکه اون معنی رو نگرفته ..
  14. GAME_OVER

    نه خیر ظاهرا قرن 18یی هم نیستی و برمیگردی به دوران قبل از اختراع خط و اینا..:D من یه چی گفتم تو...

    نه خیر ظاهرا قرن 18یی هم نیستی و برمیگردی به دوران قبل از اختراع خط و اینا..:D من یه چی گفتم تو یه چی دیگه گفتی..هنوز خوندن بلت نیستی ..
  15. GAME_OVER

    نه خوشکل بهتره ..:D

    نه خوشکل بهتره ..:D
  16. GAME_OVER

    زشت خودتی...

    زشت خودتی ..زشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
  17. GAME_OVER

    کدوم کلاه گیس؟ همه که مث خودت نیستن من موام بلنده خیلیم خوشکله کچل خودتی ..:D

    کدوم کلاه گیس؟ همه که مث خودت نیستن من موام بلنده خیلیم خوشکله کچل خودتی ..:D
  18. GAME_OVER

    ویرگول کجا بود تو که ویرگول نزاشتی..قرن 18یی ..:D کچل خوتی باو من نیم متر موام بلنده ..:D

    ویرگول کجا بود تو که ویرگول نزاشتی..قرن 18یی ..:D کچل خوتی باو من نیم متر موام بلنده ..:D
  19. GAME_OVER

    بیا همینه دیگه ..وقتی آدم تو یه قرن پیش زندگی کنه بایدم بگم عجب آدمیه این خدا ..استغفرالله ..

    بیا همینه دیگه ..وقتی آدم تو یه قرن پیش زندگی کنه بایدم بگم عجب آدمیه این خدا ..استغفرالله ..
  20. GAME_OVER

    اِ نمیشناسیشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای اصن نمیدونی دورورت چه خبره هااا الان عصر ارتباطاته خیلی زشته هنوز تو...

    اِ نمیشناسیشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای اصن نمیدونی دورورت چه خبره هااا الان عصر ارتباطاته خیلی زشته هنوز تو یه قرن پیش موندی ..[IMG]
بالا