منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
آوره منم برم شبت بخیر ای کچل ترین...
آوره منم برم شبت بخیر ای کچل ترین...
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
همش خودتی ای کچلترین...[IMG]
همش خودتی ای کچلترین...[IMG]
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
اَی دیدی چی شد؟ رفت رو 17...قرن 17ییه زشت بیریخت کچل..:D
اَی دیدی چی شد؟ رفت رو 17...قرن 17ییه زشت بیریخت کچل..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
همینجوری داره 18 میره پایین ..عین ساعت شنی میمونه لاکردار..:D
همینجوری داره 18 میره پایین ..عین ساعت شنی میمونه لاکردار..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
آره واسه همین 2 تا پیغام زدی....پیر فرتوت..:D
آره واسه همین 2 تا پیغام زدی....پیر فرتوت..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
یه تست بود برا تشخیص دقیق قرنی که توش هستی..خیلی دیر متوجه ویرایش شدی سرعتت کمه فکر کنم 18 یکم...
یه تست بود برا تشخیص دقیق قرنی که توش هستی..خیلی دیر متوجه ویرایش شدی سرعتت کمه فکر کنم 18 یکم زیاد باشه برات...:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
من که نشستم نکنه تو سرپا وایسادی..
من که نشستم نکنه تو سرپا وایسادی..
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
اصن نگرفتی چی میگم ثابت کردی همون قرن 18 یی هستی که خودم گفتم ..:D
اصن نگرفتی چی میگم ثابت کردی همون قرن 18 یی هستی که خودم گفتم ..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
گفتم معنیش چی میشه آیکیو... میگم قرن 18یی میگی نه ویندوزتم که هنوز xp استاده میکنی...
گفتم معنیش چی میشه آیکیو... میگم قرن 18یی میگی نه ویندوزتم که هنوز xp استاده میکنی...
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
خو معنی زشت خل و چل چی میشه میخوام اون موقع هم معنیشو بدونم بهت بگم..:D
خو معنی زشت خل و چل چی میشه میخوام اون موقع هم معنیشو بدونم بهت بگم..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
جلومونده یعنی کسی که اون جلو وایساده و حرکت نمیکنه..آخی
جلومونده یعنی کسی که اون جلو وایساده و حرکت نمیکنه..آخی
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 21, 2012
یعنی جلومانده ای؟
یعنی جلومانده ای؟
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
خو هنوز که سال 2012س نابغه :razz: هنوزکه اون معنی رو نگرفته ..
خو هنوز که سال 2012س نابغه :razz: هنوزکه اون معنی رو نگرفته ..
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
نه خیر ظاهرا قرن 18یی هم نیستی و برمیگردی به دوران قبل از اختراع خط و اینا..:D من یه چی گفتم تو...
نه خیر ظاهرا قرن 18یی هم نیستی و برمیگردی به دوران قبل از اختراع خط و اینا..:D من یه چی گفتم تو یه چی دیگه گفتی..هنوز خوندن بلت نیستی ..
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
نه خوشکل بهتره ..:D
نه خوشکل بهتره ..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
زشت خودتی...
زشت خودتی ..زشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
کدوم کلاه گیس؟ همه که مث خودت نیستن من موام بلنده خیلیم خوشکله کچل خودتی ..:D
کدوم کلاه گیس؟ همه که مث خودت نیستن من موام بلنده خیلیم خوشکله کچل خودتی ..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
ویرگول کجا بود تو که ویرگول نزاشتی..قرن 18یی ..:D کچل خوتی باو من نیم متر موام بلنده ..:D
ویرگول کجا بود تو که ویرگول نزاشتی..قرن 18یی ..:D کچل خوتی باو من نیم متر موام بلنده ..:D
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
بیا همینه دیگه ..وقتی آدم تو یه قرن پیش زندگی کنه بایدم بگم عجب آدمیه این خدا ..استغفرالله ..
بیا همینه دیگه ..وقتی آدم تو یه قرن پیش زندگی کنه بایدم بگم عجب آدمیه این خدا ..استغفرالله ..
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
اِ نمیشناسیشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای اصن نمیدونی دورورت چه خبره هااا الان عصر ارتباطاته خیلی زشته هنوز تو...
اِ نمیشناسیشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای اصن نمیدونی دورورت چه خبره هااا الان عصر ارتباطاته خیلی زشته هنوز تو یه قرن پیش موندی ..[IMG]
GAME_OVER
ارسال پروفایل
Oct 20, 2012
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
6
7
8
9
بعدی
اول
قبلی
8 از 9
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا