بازی امشب خوب و منطقی بود ..نیمه اول حمله کردیم و 2 تا زدیم نیمه دوم هم حفظ توپ...با اینحال میتونستیم گلهای بیشتری بزنیم و موقعیت های زیادی خراب کردیم ... هنوز با اون پرسپولیس فاصله داریم اما بازی امشب و برد مقابل عزت خان دایی خیلی چسبید ..
امیدوارم بردهامون ادامه داشته باشه ...