You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
فعلا اینا رو داشته باش تا من میرم به نسی کمک کنم ..:D
:w05::w05::w05::w05:
-
خو منم اینقد از اینا میزارم هی وا نشه دلت ..:w05::w05:w05:::w05::w05:
-
به به سلام آجی گلم آجی عزیزم ...خوبی؟ چه عجب چه عجب دلمون تنگ شده بود برات ..
عیدت مبارک ..خوبی آجی؟
-
-
بد شد ..حالا نمیشه یکم گریه کنی؟:w05:
-
نه دیگه اون موقع من اصلا نمیشناسمت ..
-
اگه شکلک گریه بزارم گریه میکنی؟:D
-
نه دیگه اون موقع من اصلا نمیشناسمت ..
-
از بس تو گذاشتی سرایت کرد..:w05:
-
خو اگه سازمانای مخوف بین المللی دزدیدنت با خودت ..:razz:
-
-
نههههههههههه باید قول بدی
-
هههههههههههههههه...زشتتتتتتتت..بیریختتتتت.کچچلللللللل
-
خوشم میاد هر روز به یکی از تواناییات اعتراف میکنی .دیروز به زشتیت امروز به بی عقلی ..:D
-
تروخدا مواظب باش ندزدنت:دی
-
میخوای از گوش کوب استفاده کن ..جواب میده هاا ..:D
-
تروخدا کم شکسته نفسی کن..:D
-
خو حالا بازش کن ..دربازکن میخوای؟:D
-
-
شکلکت رو اعصابه ..:razz:
بیریخت و زشت بودی بیریخت تر و زشت تر شدی ..:D