نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    نمیگم که وقتی دیدیش سورپرایز بشی..:D مامانی مونا ..:w05:

    نمیگم که وقتی دیدیش سورپرایز بشی..:D مامانی مونا ..:w05:
  2. GAME_OVER

    مامانم یه مدته نیومده ..:w05: ولی هروقت بخوام میتونم اس بدم بیاد گوش تو رو بپیچونه لای روزنامه...

    مامانم یه مدته نیومده ..:w05: ولی هروقت بخوام میتونم اس بدم بیاد گوش تو رو بپیچونه لای روزنامه جای سبزی بده به مردم ..:w15:
  3. GAME_OVER

    مامانم بفهمه به دختر گلش گفتی بترکه خفه ت میکنه ..:D زود باش حق کپی رایتو بده ..

    مامانم بفهمه به دختر گلش گفتی بترکه خفه ت میکنه ..:D زود باش حق کپی رایتو بده ..
  4. GAME_OVER

    خودت بترکی ..:razz: چه راحتم میگه نمیدونی که اگه طرفدارام بفهمن آتیشت میزنن ..:D

    خودت بترکی ..:razz: چه راحتم میگه نمیدونی که اگه طرفدارام بفهمن آتیشت میزنن ..:D
  5. GAME_OVER

    خرج داره ..:D..

    خرج داره ..:D..
  6. GAME_OVER

    ترکی بود .. نه باو تو کی هستی واسه خودم میخوام دانلود کنم ..تمش خیلی سوزناک بود ..:D

    ترکی بود .. نه باو تو کی هستی واسه خودم میخوام دانلود کنم ..تمش خیلی سوزناک بود ..:D
  7. GAME_OVER

    اصلا ثوات مواد نمیدونی چیه ...آدم 3 قرن پیش..:D ببین یه آهنگ از تی وی پخش شد درمورد زلزله...

    اصلا ثوات مواد نمیدونی چیه ...آدم 3 قرن پیش..:D ببین یه آهنگ از تی وی پخش شد درمورد زلزله آذربایجان خیلی هم سوزناک بود اسمشو نمیدونی؟ هیچی ازش نمیدونم میخوام دانلودش کنم..
  8. GAME_OVER

    تقصیرت نیست آخه تو عمرت کتاب نخوندی ...بی ثوات.:D

    تقصیرت نیست آخه تو عمرت کتاب نخوندی ...بی ثوات.:D
  9. GAME_OVER

    حالا چی شد؟نه اینا تو کتاب نوشته ..:D

    حالا چی شد؟نه اینا تو کتاب نوشته ..:D
  10. GAME_OVER

    من یه دخترعموی مهربون جیگر ناز خشکل و .....هر چی بگم کم گفتم ..:D خو نگران باش اشکال نداره ..:D

    من یه دخترعموی مهربون جیگر ناز خشکل و .....هر چی بگم کم گفتم ..:D خو نگران باش اشکال نداره ..:D
  11. GAME_OVER

    بازم میخوای گیر بدی؟ [IMG][IMG][IMG] ازش خبر ندارم پیغامتم یادمه باور کن...:D

    بازم میخوای گیر بدی؟ [IMG][IMG][IMG] ازش خبر ندارم پیغامتم یادمه باور کن...:D
  12. GAME_OVER

    خواهش میکنم حسود جان ..نمیدونستم اینقد خوشال میشی وقتی بهت میگم حسود...:D

    خواهش میکنم حسود جان ..نمیدونستم اینقد خوشال میشی وقتی بهت میگم حسود...:D
  13. GAME_OVER

    عجب که آدم نیست اون رجبه مجید جان ..:D

    عجب که آدم نیست اون رجبه مجید جان ..:D
  14. GAME_OVER

    اشکال نداره هر چی میخوای بگو من حسود زیاد دارم عادت کردم :D...

    اشکال نداره هر چی میخوای بگو من حسود زیاد دارم عادت کردم :D http://www.up.tooptarinha.com/uploads/dey90/Alireza%20Roozegar-Hesamodin-Nari%20Nari.mp3 این شاده جنبه غمگینو نداشتی ..:D
  15. GAME_OVER

    بیریختا رو نمیدونم ولی عینک ما خشکلا و باکلاسا ....بیخیال نمیگمش تا دلت نسوزه..:D

    بیریختا رو نمیدونم ولی عینک ما خشکلا و باکلاسا ....بیخیال نمیگمش تا دلت نسوزه..:D
  16. GAME_OVER

    نه این عینکای بی کلاس مخصوص شوماس(زشتا)..:D

    نه این عینکای بی کلاس مخصوص شوماس(زشتا)..:D
  17. GAME_OVER

    :cool:

    :cool:
  18. GAME_OVER

    آره دیگه ..:D این دغدغمو خیلی دوست دارم ..:D دغدغه شیرینیه...

    آره دیگه ..:D این دغدغمو خیلی دوست دارم ..:D دغدغه شیرینیه...
  19. GAME_OVER

    هیچی .. فقط اینو بدون ..هیچوقت درمورد تیمم باهام شوخی نکن که اصلا جنبه شو ندارم ..:D جدی میگما...

    هیچی .. فقط اینو بدون ..هیچوقت درمورد تیمم باهام شوخی نکن که اصلا جنبه شو ندارم ..:D جدی میگما ..... پرسپولیس همه زندگی منه همه چیزم و مهم ترین دغدغه ای که تو زندگیم دارم .. دلم نمیخواد کسی مسخره ش کنه یا بهش بخنده یا هر چی.. [IMG]
  20. GAME_OVER

    :razz:

    :razz:
بالا