You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آخه تو کاری نکردی که من ببخشمت دختر:)
خدافظی:smile:
-
نمیبخشمت دوختر
من باید برم
خدافظی سلجوخی:)
-
اینم کادو تولدت که بهت قول داده بودم محدثه:)
اونم از چند نما:D
-
-
-
-
بی هدب بفرستمت انفرادی هان:D
نمیبخشمت بهله:razz::D
-
چیو پاک کردی:whistle:
نمیبخشمت:D
-
-
-
اتی من دیگه میرم.فعلا خدافظی:)
-
اوهوم راس میگی خیلی با دست و پاییه:D
اگه دست و پا چلفتی بودی خودتو کلن میدزدیدن:biggrin:
-
خخخخخخ دست و پا چلفتی:biggrin:
-
باوووووووو مرسی دوختر بابت عکس زیبات:)
-
ینی میخوای بگی از پیشت دزدیدن ای دست و پا چلفتی خخخخخخ:biggrin:
-
فراموش کردی به کی بخشیدی دماختو:biggrin:
-
بیشین بینیم باووووو معلوم نی دماغتو ب کی بخشیدی الان یقه منو چسبیدی والا:D
-
اتی ی بار دیگه حرف زدیا نزدی:biggrin:
-
-
مامانی خیلی بی معرفتی اومدیو بهم سر نزدی:razz:
آخه تو چ مادری هستی:cry: